1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon flinke snelheid maken op een scooter/motor doormiddel van lichtjes naar voren leunen en dan volop remmen en naar voren leunen.
     
  2. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    en met een scooter kun je met je tumbstick naar voren leunen en dan spelen met je gas en je rem.
    als je dat op een lange weg doet zoals op het vliegveld op een baan,
    kun je honderden meters lange stoppie's maken.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    werken de cheats eigenlijk wel met GTA-Vice city (EN Gta:cool:??
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukt het nooit, en ik snap niet waarom...
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb wat leuks voor jullie,
    Al wil je een lange wheelie doen moet je een wheelie gaan doen en toeteren in gedrukt houden met een motor. en zo blijf je super lang wheelien! Het is erg handig voor als je geld nodig hebt.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Blijft ie dan stabieler? Is wel handig om te weten ii.g.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor! Dat maakt niks uit. Maar inderdaad, ook zo vaag. Kun je met wheelie's maken geld verdienen haha. Ah boeien, het is toch al geen realistisch spel. Ik vind het trouwens ook zo dom dat die tanks als je 6 sterren hebt niet schieten. En als jij een tank hebt, dat het wel gaat. Vaag. Maar je moet eens met zo'n scooter een Endo maken dan zachtjes remmen en gas blijven geven, dan kan je door blijven rijden op je voorwiel! Dat is echt vet. Het is me al 486 meter gelukt! Zeker proberen.
     
  8. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eens weten hoe kunnen jullie die andere lvels wel doen en ik niet. zit namelijk zelf vast omdat de hiddent pakketjes niet gevonden kan krijgen omdat ik een heli moet hebben, maar als ik naar de luchthaven ga wordt de weg geblokkeerd weet iemand hoe ik deze weg kan krijgen.??
    owja zit ook vast bij die golf club iemand een idee hoe die moet?
     
  9. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je iets duidelijker zijn waar je vastzit.?
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet je daar iemand vermoorden op de golfclub? Dan heb ik wel een tip om èchte wapens naar binnen te smokkelen. Vlakbij het clubhuis staat een heg. Je kan een auto daar parkeren tegen de heg en zo via de auto over de heg heen klimmen/springen...
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het tweede gedeelte van het eiland komt vrij nadat je een bepaald aantal missies hebt gedaan. Wanneer je zover bent kun je dus verder gaan met het zoeken naar de hidden packages. Al zijn er overigens wel een paar manieren om al eerder naar het andere gedeelte te gaan. Je kunt bijvoorbeeld bij de Marina waar je opdrachten krijgt van Cortez een ambulance voor het gesloten hek zetten en via het dak van de wagen over het hek springen. Vervolgens jat je een boot en kun je naar het andere gedeelte. Je kunt anders ook eerst een taxi jatten en daarmee 100 mensen vervoeren. Je krijgt dan als beloning dat de taxi kan springen en met genoeg snelheid en door op het juiste moment te springen kun je zo over de barriere heen.

    Wat betreft de golfclub missie. Er zijn echt heel wat manieren om deze missie te doen, maar de manier die ik heb gedaan ging als volgt: In plaats van gewoon door de ingang te gaan en al je wapens te verliezen zie je links voor de ingang een hek. Zet er de auto tegen die daar in de buurt staat, klim er op en spring over het hek. Daarna jat je een golfkarretje en ga je naar de plek waar de gast is die je moet afmaken, vervolgens duw je de andere karretjes die daar staan in het water zodat ze daar iig niet meer mee kunnen ontsnappen en schiet je op ze. Wanneer ze naar beneden komen kun je ze vervolgens doodrijden of afschieten.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste missies moet je bij Diaz doen om het hek open te maken. Eerst krijg je Starfish Iland vrijgespeeld door bepaalde missies uit te spelen. Dat grote huis is later nog van jou!
     
  13. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je ergens met een vliegtuig vliegen, ik heb iets gehoord in een filmstudio.
    ik heb de filmstudio gekocht maar waar is het vliegtuig?
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nadat je de tweede missie hebt volbracht die bij de filmstudio hoort komt deze beschikbaar. Het is een Skimmer watervliegtuig die daarna achter de filmstudio terug is te vinden.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de 2e missie bij de film studio is zelf met het water vliegtuig. Als je de missie hebt volbracht is het vliegtuig helemaal van jou. Hij staat dus achter de studio bij het steigertje. Hij is verder niet zo super vind ik zelf.
     
  16. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog 4 vragen.

    1 ) hoe kan ik de missie halen met die tank dat ik hem moet jatten telkens wordt ik neergeknalt.

    2 )hoe kan ik het beste die boot missie halen. alles geprobeerd niks helpt.

    3 )als ik de pizza scooter pak en pizza wil bezorgen hij geeft ze niet af hoe komt dat of op welke knop moet ik drukken.

    4 )wanneer krijg ik de helicopter ik moet nog veel hidden packages hebben die op dak staan en ik kan ze niet pakken er staat nergens een trap of zo

    de rest van de missie heb ik af. thnx voor de vorige hulp :D _0/
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    1)vlammen werper meenemen en zo snel mogelijk in de tank gaan zitten.
    2) die vond ik zelf ook erg klote, weer is de vlammenwerper erg handig en weer zo snel mogelijk wegwezen in die boot.
    :cool:Met je rechter stick opzij kijken en gooien door erop te drukken. (op de stick dus)
    4)In het noorden van het tweede gedeelte staat een huis te koop waar op het dak en heli staat (80 hidden gelddingen spawnt een heli achter het huis van Diaz)
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    1) Wat je het beste kunt doen is je auto voor de tank parkeren en uitstappen. De soldaten die eromheen lopen zullen niet op je schieten. Stap uit en steel de tank. Je hebt niet zo heel lang om de tank te stelen, want ze halen de auto ook weer voor de tank weg. Daarna kan je wegscheuren naar de plaats waar je de tank moet afleveren.

    2) Welke bootmissie? Voor wie?

    3 ) Heel simpel, ga rechts of links van de persoon staan die je de pizza moet geven. Zorg er vervolgens voor dat je naar de zijkant kijkt en richting de persoon die de pizza heeft besteld. Druk nu je rechter thumbstick in en hij zal de pizza 'gooien'.

    4)Heb je de tweede helft van Vice City al vrij gespeeld. Zo nee, dan moet je nog even wachten voordat je een helikopter kan krijgen. Zo ja, er zijn een aantal plekken waar je een helikopter kunt bemachtigen. Het beste kun je de Hyman Condo kopen. Dit huis heeft een helipad met helikopter.

    Even een kaartje bewerkt. Bij het rondje vind je de Hyman Condo

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even ter aanvulling van vraag 1 en 4:

    Twee helikopter locaties:

    Helikopter locatie 1: Als je van Diaz Mansion de brug oversteekt naar VC West ga je rechtsaf (naar het Noorden) en volg je de weg helemaal tot hij op op een gegeven moment splitst en volg je de rechterweg (je komt dan langs een biker bar) en neem je de eerste weg links. Iets verder op die weg zie je een steegje aan de rechterkant waar je een brandtrap ziet. Boven op het dak vind je een politie helikopter.

    Helikopter locatie 2: Zelfde weg als hierboven alleen neem je nu niet de eerste weg links,maar rij je rechtdoor tot je een brug over de weg ziet. Als je daar aankomt zie je links een trap die naar de weg over de brug leid. Ga daar heen en je ziet recht voor je het Eight Ten VCN gebouw. Aan de rechterkant vind je een deur die naar het dak leid waar de 2e heli is.

    Als een helikopter er niet is moet je even weg gaan en weer terug komen, de heli is er dan weer.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  20. serialheaven

    serialheaven Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    de boot missie van meneer D. die gozer op dat kleine eilandje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina