1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    die heli is leuk op de politie missies mee te doen, echt makkelijk en snel, alleen een beetje kloot vioolen tussen de straten maarja mag geen naam hebben.
    als hij bijna kapot is ga je gewoon weer een nieuwe halen

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Staat die apache dan in die grote loods? Rechts als je binnen komt rijden dus. En @ Blackspider: Wat is de laatste missie dan? En ik was echt klaar hoor toen ik die missie uitspeelde. Verder kon ik nergens meer missies doen... echt nergens. Er stond niet dat ik alles uit had maar kon nergens meer missies doen. Dus wat is de laatste missie dan? En welke missie komt er dan na die bankoverval.

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  3. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Appache staat helemaal achter in de hoek. je moet als je binnen komt lins de trap op, over het dag bij de trap er weer van af en dan zie je hem al staat (buiten) je volgt het hek die aan het einde open is, je gaat door het gat en loopt er naar toe.

je heb alle misies uit gespeelt alt je in de eigen huis die misie heb gehad dat je je maat doodschiet, kan even neit op zijn naam komen.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Die neger? In z'n witte pak? En waar kan je die missie doen dan?

5. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Die neger? In z'n witte pak?" ook wel Lance genoemd, en die missie kan je gewoon voor je huis doen

6. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard wel een politie pakje aan doen, die je in het bureau kan vinden, vlakbij de malibu club : ) Je kan hem ook zonder pakken, maar dan moet je snel zyn.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In een level moet je een tank jatten voor Cortez. Hoe moet je die in hemelsnaam te pakken krijgen met al de soldaten ernaast?

8. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan komt rijden gewoon er langs op rijden, beetje aan de rechter kant in het gras gaan staan en eerst die soldaten sniperen de daar lopen. Dan maak je die wagen kapot, en kom je wat dichter bij de tank. Als hun uitstappen gewoon die tank jatten, daar Little Haiti rijden naar zo een garage, hier zit dus tijd erbij.

9. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    De bestuurder gaat namelijk ergens op een hoek een donut eten:)

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
  11. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0

ik had op een gegeven moment ook geen missies meer.
    als je dan hidden packages zoekt en huizen en zaken koopt enz.
    en je komt op 50% uit gespeeld krijg je weer missies en kun je verder met de verhaallijn.
    was bij mij tenminste.
    en met de hunter is het echt vet om die vigiliante (hoe sgrijf je dat eigenlijk) missie te doen.
    ik kwam ermee tot level 42 en heb er anderhalf miljoen mee verdiend.

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    En we gaan lekker door tot San Andreas komt in het volgende topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina