1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal met dat pistool waar je mee moet schieten, nooit 35 hoor. maar, is er geen ander pistool waar je mee kan schieten?
     
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat vooral om het eerste deel, scoor daar goed. Ik schoot zelf vooral om de achterste pop, aangezien die het meeste punten oplevert, en dan schoot ik gewoon de hele tijd door in een rechte lijn, zodat je ook de 1e en 2e raakt. Als je de 1e een beetje goed doet kun je bij de 2e e 3e je gewoon op een of 2punten concentreren, en telkens de routines neer te halen, dan haal je makkelijk genoeg punten.
     
  3. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar, hoe en wanneer je een golfcar kunt jatten?moet je dan eerst iets kopen ofzow?
     
  4. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    gg????? je kan een golfkarretje jatten op de golfbaan ergens in het midden, daar rijden ze wel rond! ergens aan de rechter of linkerkant waar je in komt is een schansje waarmee je hem naar buiten kan rijden!

    Succes!
     
  6. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat schansje wist ik niet :confused:. Ze rijden ook gewoon buiten de golfclub. Ik heb 'm gewoon daar gehaald.
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    buiten de golfclub?? haha.. lijkt me sterk.. maarja:) ik had met dat golfkarretje wel moeite... 3x achter elkaar gekanteld.. *schaam*
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, ik zie ze soms buiten de golfclub ook rijden, en als je ze er dan uitgooit en je gaat erin zitten, en hij gaat aan de passagiers kant zitten, rijd hij door, jij bent er niet meer in(ontzichtbaar), en hij rijdt weg, met jou erin. Zo ben ik helemaal tot sunshine auto gegaan:cool:, gratis en voor niks.
     
  9. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ze rijden wel gewoon erbuiten.
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Jaaaaaaa.....alle missies uitgespeeld :p

    Nu kan ik dus ook die Apache helikopter pakken, maar telkens als ik met mijn Maverick in het kamp land wordt ik neergeschoten of de Apache opgeblazen..... hoe kom ik in die helikopter?
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dan moet je gewoon een politie uniform aantrekken. Je kunt dan gewoon de basis binnen wandelen zonder te worden neergeschoten.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn jullie alleens bij zo'n gereedschapswinkel geweest? ik nog noooit.. best wel nutteloos.. maarja, ik ben er nu achter gekomen dat het best wel leuk is om iemand neer te steken met een schroevendraaier:D
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga altijd naar Malibu club naar boven en daar ligt nog dat pak waarmee je die bank moest overvallen. Met zo'n hockeymasker. En daar ligt dan ook zo'n groot mes. En dan gewoon iederen killen. Jason! :D 8)
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    naar Malibu Club naar boven? vreemd.. dat bankpak zit op 't andere eiland!
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hij bedoeld een pak met een hocheymasker, en dat ligt in de malibu club.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ooh thnx! wist ik nog niet!
     
  17. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle "standaard-missies" uitgespeeld. Ik dus alle bedrijven kopen om het spel uit te spelen, niet dus. Ik heb alle bedrijven helemaal, behalve Malibu Club, ik dus kijken bij stats voor hoeveel procent ik het spel had uitgespeeld, staat daar 41%.
    Hoe kan dat?
    Ik dacht aan dit:

    -Die laatste 3 missie's van Maibu Club zijn 59%
    -De rampages, stunt-jumps en telefoon missie's zijn ongeveer 50%
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    De hidden packages zijn ook een deel, plus die missies van de Malibu, de rampages, de stunts en de telefoon missies schiet je al aardig op. Het klopt iig wel hoor die 41%.
     
  19. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx, weten we dat ook weer:)
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    maar er komen ook nog andere dingen bij... van die doorzichtige helicopter missies etc.!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina