Je weet wel dat je nu het spel niet meer 100% uit kan spelen _0/ Er zitten 3 of 4 unique jumps in die missie, die je alleen tijdens die missie met de PCJ600 kan doen. Daarvoor of daarna is het niet mogelijk om die te doen, dus je hebt net je kans verspeeld om het spel 100% uit te spelen. En voor xboxwhopper: Kaartje Dit vind ik zelf een erg goede
je moet gewoon op google.nl zoeken naar een afbeelding en dan moet je invoeren GTA + map + jumps zo heb ik een kaart gevonden. mr_xbox
van die pantserwagen die op slot zit.... met een kettingzaag kun je de deur eruit snijden en dan er in komen.
he je kan altijd die jumps overnieuw doen gewoon weer terug rijden naar die lift met die moter meer niet
he je kan altijd die jumps overnieuw doen gewoon weer terug rijden naar die lift met die motor meer niet
toen ik dit spel voor het 1st deed deed ik die missie ook zo en het lukte. Alleen ik ging weer overnieuw spelen nu kan ik hem niet opensnijden
ik zit nu een beetje vast voor de missie van de filmstudio dat je al die flyers met dat watervliegtuigje moet doen ik krijg dat ding bijna niet in de lucht
Die is idd best klote. Wat je het beste kunt doen is een beetje vaart maken en dan keren richting die grote brug. Dan weer vaart maken en opstijgen en dan eerst het meest noordelijke checkpoint pakken. Zo kun je precies een cirkeltje vliegen, krijg je nooit problemen met je benzine Het apparaat vliegt ongeveer hetzelfde als de Dodo uit GTA3, gewoon je linkerpookje achterover halen om op te stijgen, maar dit moet je niet doen totdat je genoeg vaart hebt, anders remt het je alleen maar af.