Dat vliegtuig is inderdaad cool maar geef mij maar een chopper. Gelukkig zitten in SA nieuwe vliegtuigen, Jets etc. Echt vet! Plus je kan parachute springen.
Je kunt méér snelheid maken door, als je nog in het water bent, naar boven te drukken met de stick zodat dat vliegtuigje vlakker op het water drijft met de voorkant, en zo veel sneller gaat. Zo kun je veel gemakkelijker opstijgen.
Door schuin op de golven op te gaan stijgen wil ook erg goed. Je gaat dan ook een stuk harder als wanneer je tegen de golven ingaat.
Ik zou eerst de noordelijke checkpoint pakken, dan voor de 2de en de volgende omdraaien richting downtown en zo verder dat je in little haiti uitkomt. Lijkt mij de makkelijkste route..
Uhh..hallo !! SA is nog niet eens uit en als je niks nuttigs te melden hebt dan ga maar je eigen Topic vern*uken !
Precies... dit is het Vice City help topic. Dus hoe kunnen we nu al over cheats of hulp gaan lullen over een game die nog niet uit is. Ja, op 10 juni mag je in SA help topic posten.
Ah bedankt Feodor! Maar ik heb nog een vraagje. Weet iemand precies wat dat gebouwtje voor moet stellen dat je kunt kopen tegenover dat chopper cafe? Daar kan je dus alleen maar saven. Maar stelt dat ook nog iets voor?
Bedoel je dat huisje op het dak dat piepkleine vage zwervers huisje? Zoja, niks maar hij is wel stoer
Nee, precies tegenover dat chopper cafe is een winkel waar ook een motor in staat. Als je op het dak van die winkel gaat. Staat daar een soort kotje wat je kan kopen en dus kan gebruiken om te saven.
Ah, ik dacht al. Ook zo'n vage plek daar op dat dak. Is er ook een kaartje waarop alle dingen staan die je kan kopen?
vas wel ergens maar er zijn toch aardig weinig dingen die je kan kopen, dus je vind ze vast wel allemaal n keer