1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City Helpthread [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 18 feb 2005.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wessiej, Berrie en jj joow ik heb tig posten van jullie verwijderd omdat deze niet ontopic waren.

    Dit is de helpsectie van xboxworld, het is niet de bedoeling om hier gewoon over de game te praten, maar specifiek voor problemen en daar oplossingen voor aandragen. Slowchat is helemaal uit den boze, wissel maar je msn uit!

    Berrie, jij bent al vaker aangesproken op je postgedrag. Onderneem aub aktie anders doet een moderator/administrator dat op een gegeven moment.

    Als iemand inhoudelijk niets te vragen heeft over de game, of hulp kan bieden, post hier dan niet!!!!
     
  2. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon effe bij google zoeken gta vc + huizen + kaart
     
  3. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook in de vorige topics [1 en 2]
     
  4. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    NOU EN WEES BLIJ DAT DEZE MENSEN OP HET FORUM ZIJN ANDERS ZAL NIEMAND MEER VERDER KOMEN MET EEN SPEL.
    KORTOM WEES BLIJ DAT DEZE MENSEN ER ZIJN.

    mr_xbox

    PS.
    NIJMWEGEN IS EEN NARE STAD
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou? :confused: Het is toch hardstikke normaal dat mensen mekaar helpen hier.
     
  6. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    precies berrie
     
  7. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het toch gewoon vragen in plaats van de vorige twee delen helemaal door te gaan lezen.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Hebben wij tenminste ook nog wat te doen.
     
  9. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wij moeten die kaart toch ook zoeken, of je het nou in deze thread's zoekt of bij google. :)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Google gaat sneller. Het duurt veel te lang om het hier te zoeken. Dus kan je het best gewoon effe googlen of hier vragen.
     
  11. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets helemaal anders: hoe laat je een hoertje in je auto stappen, ik heb eens gelezen dat je gewoon moet stoppen bij 1, maar dan lopen ze gewoon verder?
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukte het toen er een hoertje langs liep en ik toeterde.
    toen ze erin liep moet je ff naar een rustig plekje rijden, bv het strand.
    kan je met haar wippen in je auto, krijg je levens erbij en nog wel extra, gaat alleen wel geld van af, geloof nie zo veel.
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Naast een hoer stoppen, toeteren en dan je auto ergens op het gras parkeren, dan zie je de auto een beetje heen en weer schudden en krijg je meer health, als ze uitstapt kun je haar overrijden en je geld weer terugpakken ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    En als ze je auto uitstapt moet je gewoon je honkbalknuppel of iets dergelijks pakken om haar neer te slaan. Als ze dan dood is kan je je geld weer terugpakken _O_
     
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer krijg ik nieuwe gebieden? Ik ben nu steeds bezig met de missie "guardian angels", waarbij je Diaz en Lance moet bewaken voor als ze met cubanen dealen. Deze missie haal ik nooit. Heeft iemand tips?
     
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ohjee natuurlijk! vergeten bij te zetten! :9
    ik schoot haar btw ff dood. :p
     
  18. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik een shotgun, dan moet je met een crossmoto hem achtervolgen.
    Dan probeer je hem gewoon te raken met je geweer.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die missie dat ze Diaz' huis binnenkomen? Zo ja, dan moet je gewoon dat zware handpistool gebruiken en telkens locken en 1 keer schieten. Dan zijn ze in 1 keer dood. En zodra je nog een paar missies heb gedaan (niet veel meer hoor) dan krijg je de rest van het eiland. Het vetste deel trouwens.

    Maar je kan vanaf de oostkant ergens op een dak klimmen en zo ergens achter dat gebouw komen en een boot rippen en naar de andere kant varen. Maar ik weet niet meer precies waar dat is. Je raakt later trouwens nog met die Cubanen bevriend en ga je strijden tegen de Haiitin's.
     
  20. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt die trappen waarop je perfecte plaats om te schieten hebt. Dan kan je gewoon met een machinegeweer (assault rifle krijg je vlg mij zelfs in die missie ~ is al ff geleden) zorgen dat je de grootste bad guys (je weet nu hoe de missie gaat en waar ze vandaan komen) al onder schot hebt tijdens de deal. Alleen daarna moet je met een crossmotor achter zo'n gast aan en dan is een UZI wel heel erg makkelijk om die gosert wat proppetjes achter in zijn kont te schieten als je achter hem aanzit :cool:

    EDIT:
    Nee ;) dat is "Keep Your Friends Close" denk ik dat je bedoelt. Deze is bij de twee trappen vlakbij het hotel waar je het spel begint.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005

Deel Deze Pagina