1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City Helpthread [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 18 feb 2005.

  1. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0


    ---> geprobeert lukt niet :confused:
     
  2. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet natuurlijk wel een beetje een shiny bling bling karretje hebben. Dus geen deuken en niet een te goedkope auto. Daarnaast is niet elke vrouw die er loopt een prostituee, en lopen ook nog gewone dames rond hoor! De dames van plezier :cool: komen pas als het een beetje begint te schemeren.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, die missie. Ja inderdaad, dat trappetje op. Dus niet dat trappetje waar lance op gaat staan maar die andere. Staan trouwens ook pijlen waar je moet gaan staan. En ik zou beginnen met een Bazooka en zou al die wagens afknallen en dat sterke handpistool gebruiken. Of machinegeweer. Wat jij het lekkerst vind. Later komt er trouwens nog zo'n busje daar kan je het best gewoon een granaat naar pleuren of Bazooka weer. Dan heb je gelijk het hele busje met alle mannetjes.

    Daarna komen dus die gasten op de gele crossmoters waarvan er 1 word neergeknald en de andere doorrijd. Dan spring je van het dak en pak je die crossmoter. Zorg wel dan je een 'Automatisch handgeweer' heb. Dus b.v. Uzi of dat andere ding zodat je vanaf je motor kan schieten. Gewoon dat gastje afknallen en terug rijden met die koffer. En klaar is Kees.
     
  4. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb zo een auto dat lijkt op een ferrari, stop naast zo een hoer(kort zwart rokje, zwart topje) ik toeter maar ze loopt door. 8)
     
  5. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je wat aan je imago doen?!

    Nee maar niet elke hoer waar je bij stopt stapt bij je in!
     
  6. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe bedoel je aan je imago werken?
    (En heeft er niemand tips voor die missie waar je die limo nie mag laten stoppen? Bij mij gaat alles goed maar uiteindelijk zit ik wel ergens tegen en ontploft mijn auto.)
     
  7. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Imago? Zogauw als dr dames rondlopen moet je ze in je auto kunnen krijgen. Wat je beschrijft, zwart rokje en topje is vlg mij wel een h*re dus dat snap ik niet helemaal... :{
    Die missie met die limo; je moet gewoon zorgen dat je op de hoofdweg terecht komt (die van downtown naar vice port loopt) en die rijd je op en neer met u-bochten om om te draaien. That should do the trick...
     
  8. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat ook vlak bij de Pole Position club doen, s' nachts? iig heb je 2 verschillende.
     
  9. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm... over dat image, ik vergat ':+' er achter te zetten.

    Ja sorry ik probeer soms ook is lollig te zijn. |:- :+
     
  10. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die grote weg volgen, links de brug over richting Vercetti Estate, dat gigantische huis, en dan zou ik aan 't einde links richting Nord Point mall gaan, als je daar bent is de tijd om en heb je hem gehaald. ;)
     
  11. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, maar van dat imago hoe kun je daaraan werken(sorry als ik teveel zaag maar het MOET lukken!)
     
  12. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Rij je teveel mensjes onder :confused:? je doet extra dingen die niet bij de missie horen. Maar als ik me niet vergis, moet je nog terug met die limo, iemand ophalen met tijd erbij :)
     
  13. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    met die limo hoef je ze alleen maar weg te brengen zonder tijd, maar metdie hoertjes dan moet je gewoon ff bij elke vrouw stilstaan
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer krijg je toegang tot nieuwe gebieden in Vice City? In de main-quest moet ik nog steeds de opdracht Guardian Angels, dat je op Cubans en Haïtans moet schieten tijdens een deal.

    Ik las laatst ook wat dat je shops kunt beroven. Is dat zo? Hoe doe je dat en is dat al direct mogelijk of moet je verder zijn?
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer je naar nieuwe gebieden kunt weet ik niet precies, volgens mij moet je nog aardig wat missies

    de winkels beroven is simpel je moet gewoon naar het winkelcentrum gaan. je richt je pistool op de verkoper en ze geven vanzelf geld. je moet ze wel meteen neerschieten nadat je het geld hebt gekregen, anders laten ze het alarm afgaan
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat met de cubans en haitens niet in het tweede deel dan?
     
  17. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is nog helemaal in het begin. Dan moet je Lance ophalen en naar Diaz gaan. Daar aangekomen moeten jij en Lance allebei zo'n trap op allebei aan een andere kant en dan komen de "badguys"
     
  18. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze niet meteen neerschiet krijg je (steeds) meer geld. Gewoon aimen op de verkoper zonder te schieten. Je krijgt dan wel 2 sterren, maar die ben je zo weer kwijt ;)
     
  19. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    in helpcheat twee heb ik ze allemaal op een rijtje gezet met de plaatsen erbij.
    het zijn 15 in totaal.
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Krijgt iemand het Bike-morphen nog voor mekaar in Vice city op de Xbox?
    Zodra ik vast aan me motor zit, blijft dat voor iets van 10 sec zo(of als ik ga rijden), en daarna gaat Tommy weer normaal op de motor zitten :mad:
     

Deel Deze Pagina