1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

grand theft auto vice city review

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door diazull, 29 okt 2002.

1. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk.

IT HAS ARRIVED :+ :) :+ :)

Tot over een paar weken mannen !!!

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gruwelijk !!!!

Alleen als je rent zijn de graphics een beetje glitchy. Verder is ie echt perfect. Ooohhh, wat ga ik dit veel spelen zeg.8) 8)

Je moet trouwens die swoosh-graphics ff uitzetten, dat kan in options. Dan is ie veel mooier !

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    hoe ver zijn jullie al? ik ben bij die missie dat je die vance(weet naam niet zeker) moet redden van die junkjard

motorrijden is vet met een auto een moter of scooter omverrijden is nog vetter

*krijg een goed idee
    dalijk ff met de helie laag over het strand vliegen en kijken of ik mensen met me rotor kan raken
    *

}:] }:] }:] }:] }:]
    GTA: Vice City

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missie net gehaald. Daarna moet je die Diaz killen in dat landhuis samen met Vance, en dan is dat huis daarna van jou. Met Choppertje op het dak en alles. Dit spel is echt zo verschrikkelijk goed. Ik word er gewoon naar van. Alle minpuntjes van GTA3 zijn weggewerkt. Ook te gek dat die smerissen nu je banden kunnen lekschieten en dat je hotels en nachtclubs en zo kunt kopen voor je geld. Ik heb nog zo veel te verkennen en te doen. Pffff.....8) 8)

5. SnipeR nr 1

SnipeR nr 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is gewoon het ENIGSTE spel waarvoor ik de ps2 wil hebbe...

Deel Deze Pagina