1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Grand Theft Auto: Vice City

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 27 jun 2009.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Dit is sowieso, imo, de BESTE GTA GAME op dit moment!!! Ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen. Ik kan er wel bij zeggen dat het fantastische soundtracks had en dat het verhaal prachtig in elkaar stak, maar dit is gewoon één van mijn favoriete games aller tijden. Die sfeer uit Miami proefde je ook bijna!
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Het begon allemaal toen ik nog een pikkie was van 10 jaar, volgas met de motor crashen en mensjes neerschieten. Nu weer een aantal jaren ouder (en wijzer?), vind ik de soundtrack van GTA Vice City verre weg de beste! Dat mag nog wel een keer gezegt worden, de soundtrack van GTA Vice City is verre weg de beste! Jammer dat het in de nieuwere versie's van de GTA's niet meer van de prachtige gouwe ouwe's zitten.

    Het hoesje is verregent, gevouwen en de hond had er aan geknouwt, maar de game blijft voor altijd op mijn PC staan.
     
  3. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ben gta vice city na lange tijd maar weer is aan het spelen, weten jullie van de missie All Hands On Deck het volgende af:
    ff omschrijving van de missie, De fransen vallen Cortez aan (zo heet die gast waarvoor je werkt)
    en jij moet helpen hem en zijn boot te verdedigen. die fransen komen met speedboten en jachts de boot van Cortez aanvallen,
    komen dus ook aan dek bij zijn boot, dus moet jij hun telkens van de voorkant afknallen,
    komen ook helicopters die je de lucht uit moet schieten etc. Alleen ik vind het zo'n opvallend makkelijke missie,
    als je ze dood schiet verdwijnen ze opeens en er zijn wel meer kenmerken die een bug aanduiden,
    mijn vraag aan jullie is dus hebben jullie dit ook zo ervaren/meegemaakt? (is dit dus een veel verkomende bug?)
    en nog belangrijker gaat dit ten kosten van het spel later/ niet 100% kunnen halen wat dus betekend het niet kunnen uitspelen van het spel?

    sorry voor de langdradige en omslachtige uitleg.

    ik hoop dat dit een beetje goed voor iedereen te begrijpen is, anders moeten jullie het zeggen en zal ik proberen het wat beter uit te leggen.

    alvast bedankt!
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Serieuze bump.

    Ik ben deze week weer begonnen met Vice City (nog altijd mijn lievelingsspel ooit) maar wat zijn sommige missies zo ongelooflijk enerverend. Ik erger mij kapot aan de bank heist (The Driver en The Job).

    Elke keer wanneer je controle verliest over je auto kun je het vergeten en kun je opnieuw beginnen. En dan de laatste missie waarbij je de bank moet overvallen, deze heb ik in de tussentijd al 10 keer gespeeld. Dan loopt er wel iemand in mijn weg waardoor ze sterven, of hij stapt niet in op het einde of hij blijft hangen na de zoveelste keer. Echt om van te huilen.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    1 missie. 1 speelgoedvliegtuig. >1 bommen.

    Kutste game ooit.
     
    Saaslijer en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina