Een TV is niet bedoelt om er dichtbij te zitten, dat ligt niet zo zeer aan de Xbox maar aan de TV.
Een Xbox met een goede TV, met een RGB kabel geeft een prettiger beeld dan een monitor. De TV laat alles immers wat in elkaar overlopen en geeft een natuurlijker beeld. Veel mensen kopen echter geen scartkabel en dus lijken de kleuren mooier op de PC omdat de daarbij gebruikte verbinding vergelijkbaar is met RGB.
De in mijn ogen belangrijkste overwegingen:
-Op papier zijn de nieuwste PC's beter dan een Xbox.
-Een Xbox is echter compleet gericht op games; biedt perfect geluid, goede graphics met effecten.
-Games worden compleet gemaakt voor de Xbox en halen dus veelal het onderste uit de kan. Daardoor zien veel exclusieve Xbox games er mooier uit dan de beste games op PC's die de Xbox op papier voorbijstreven.
-De games op de eigen PC worden niet steeds mooier, het eerste spel dat je speelt met je grafische kaart maakt er net zo goed gebruik van als de laatste, wil je echt vooruitgaan moet je telkens nieuwe grafische kaarten aanschaffen. Dit terwijl de Xbox steeds beter gebruikt wordt. En dan heb ik het niet eens over de verloopdatum van een processor, die tegenwoordig amper twee jaar bedraagt.
-De Pc draait veelal alleen 1 speler spellen, op de box kan je een zeer gezellige avond hebben in de woonkamer met een groep mensen.
Een PC gebruik ik voor van alles maar als ik goede games wil spelen, blijf ik aan het updaten.
Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2003