Graphics POP best op PS2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Machiel, 22 sep 2003.

1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    daar stem ik volmondig mee in beste mensen *)

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft nix met fanboy te maken. Exclusieve games maken een console. Een xbox koop je voor Halo. Een cube voor Zelda. En de PS2 voor GTA. Hoe meer exclusief hoe bter de verkopen van onze doos zullen zijn.

3. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de fanboys hier. Ik heb alledrie de systemen. Alle drie hebben ze titels die pareltjes zijn. Anyway PS2 koop ik niet voor GTA die kan me gestolen worden maar voor GT. Wat me wel opvalt is dat GT4 60fps zou draaien en PGR2 30fps. Ik zou van Microsoft wel s weten waarom ze die framerate naar beneden hebben gehaald. Want mijns inziens maakt dit de game trager en online durf ik al helemaal niet aan te denken. Die award voor PoP dat zegt niet zoveel hoor. Ik ga voor de gameplay. Mooie graphics is meegenomen. Zeg nou zelf wat zou Halo zijn met slechte gameplay en alleen wondermooie graphics.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat niet om iemands mening of het goed/slecht is of een spel eerder op een andere console komt, maar om sommige trieste reactie's als 'gaystation' of andere erg kortzichtige replies.

5. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie en ben nu weer wat wijzer...

en nog ff geduld voor Soul Calibur 2 :D

Als ik geluk heb, heb die ik morgen in huis }:]

Had hem eigenlijk vandaag al kunnen hebben, maar was net te laat met bestellen... (wie het eerst komt, wie het eerst speelt ;))

Deel Deze Pagina