graphics

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 23 dec 2002.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    "Risky" games? zeg eens 1 titel.
    SB is in Amerika en Europa misschien wel "risky" maar in Japan is dat spel toch al heel wat minder "risky".

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn snel uitverkocht omdat er weinig van gemaakt zijn, kortom geen winst. EA's hele levensdoel is winst, niet innovatieve gameplay. Natuurlijk worden ze gedowngen titels zoals FIFA af en toe aan te passen, maar ook minimaal, en worden dan weer 3x recycled.

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Althans bedenkt je dat dat mijn mening is. Ik snap dat veel mensen ook werkelijk EA games leuk vinden, maar er is niet te ontkennen dat het bijna altijd eerst PS2 games zijn (grootste userbase) die daarna simpelweg binnen 3 maanden gepoort worden (goedkoop). Of games die al jaren lang goed lopen en weinig veranderen NFS HP, FIFA, etc.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Toen ik Vice City voor het eerst zag, dacht ik ook wat een wazig klotespel....
    Maar dat spel is super verslavend, en super speelbaar!

Zo verslavend dat ik Splinter Cell niet meer aanraak, terwijl de graphics bloedmooi zijn en ik pas in level 2 zit...

Maar de Xbox heeft nou eenmaal betere hardware, dus verwacht ik ook dat de spellen hier gebruik van gaan maken...

Oftewel, van een PS2 pik ik het wel, en van een XBOX niet!

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Pak Tecmo: DOA kwam op Sega Saturn uit daarna op psx, DOA2 kwam op DC uit ongeveer een jaar later op PS2 en dan kwam DOA3 op Xbox en het enigste nieuwe is wat meer karakters en betere graphics en andere level , dat is (vind ik) vergelijkbaar met een FIFA game of pak Tekken, wat meer karakters, betere graphics, andere levels en laat het geld dan maar binnen stromen.

(p.s. ik vind ea games niet leuk, buiten sommige ea big games.)

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    graph is bijna allesvolgens mij toch ma gameplay moet zeker ook aanwezig zijn als je je mannetje bijna niet kunt bewegen als je je tumbstick helemaal naar links duwt dan scheelt er iets he

maar meestal als de graphs super zijn is er zeker ook gewerkt aan de gameplay die maker en devolpers zijn ook ni stoem hé]:-

:cool:

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zei MGS2 goede graphics, niet zo vernieuwende gameplay.

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik met je eens, maar DOA 3 is wel degelijk technologisch aangepast specifiek op de Xbox met de extra content. EA doet dit niet, directe ports is hun game, geen verbeterde graphics niks, niet eens extra levels etc. Daarnaast is Tecmo nu vrijwel exclusief voor de Xbox bezig. Dus de vergelijking is niet meer van toepassing. :eek:

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zie DOA voor Saturn en DOA voor psx.
    Ok, Tecmo is nu vrijwel excl. bezig, maar wat als er een betere console uitkomt (dan Xbox 2, PS3 ???).

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    grapje zeker ? 8)

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Who knows???

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik know dat DOAX op de XBox is en Ninja Gaiden also. Samen met het feit dat Itagaki alleen nog maar op de Xbox wil ontwikkelen. Natuurlijk kan hij van gedachten veranderen, maar tot die tijd kan je er op bouwen, probeer maar eens op EA te bouwen wat dat betreft... :+ Tecmo durft ten minste risico te nemen voor principes.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    EA wilt dat iedere gamer hun spel kan spelen (yeah right, gewoon voor de cash).

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Exactomundo! :+

Deel Deze Pagina