1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

grappigste,opvallende origineelste gamerstag (niet je eigen gamertag)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 20 mei 2003.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    A Noob?:cool:
    offuhm... anaal schandaal:+
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Anti-Schaap B) Dat klaart wel!
     
  3. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    met een 2maanden abbo kan je het gewoon cancellen vanuit je dashboard, daar heb ik wel ff over nagedacht hoor ;)
    ik ga heus niet naar microsoft bellen en vragen: "Wil je mijn account ANAAL Pedo cancellen?" :9

    is mss ook wel wat kinderachtig maar het is gewoon puur voor de fun en gewoon niet naar je stats kijken en rushen met die boel 8)
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam gister wel een beroemde naam tegen bij CounterStrike, zat met wat andere gozersm op Dust 2 te spelen, het was 3 tegen 3 op dat moment, ik counter-terrorist.
    Het ging wel goed, wij wonnen de meeste potjes en toen opeens:
    King Tuur has connected, King Tuur has joined, King Tuur is joining the Terrorist forces, toen dacht ik wel ff van: Shit, heb ik weer, daarna wonnen we geen een potje meer en gingen de meeste maar weg , ik uiteindelijk ook na 10 potjes alleen tegen hem en nog een Engelse gozer te hebben gespeeld
     
  5. Vanavond zal ik vanaf zo'n 7 uur Counterstrike aan het spelen zijn. Dus wie een potje tegen de legendarische Repelsteeltje wil spelen, moet even de gamertag van the messenger toevoegen (daar zit ik dan namelijk). "TMec NL" is zijn gamertag.
     

Deel Deze Pagina