dat was ik dus ook, en eigenlijk nog steeds.. ik belde en er stond raar maar waar niks in het systeem over een supervisor .. ik had de nederlandse lijn gekozen (''kies 1'') en wilde dus Nederlands spreken, hoe dan ook ik kreeg dus te horen: Guten Tag ... maar gelukkig was het een Nederlander dus ik kon er mee uit de voeten.. Deze man kon me een nr geven (soort tracking nr) en vertelde me dat ik dat moest laten horen bij het volgende gesprek..(wist ik al van het E-mail systeem) hoe dan ook, ze moeten we jaja terug bellen maar ik verwacht dat dat toch niet gebeurt. ik bel dus volgende week weer, en indien nodig dan weer, en weer en weer...
ik heb em al binnen, halverwege augustus kreeg ik 'em. je moet gewoon ff een mailtje sturen naar xboxwins@nogiets (kijk ff op ilovelive.com) als het goed is krijg je een mailtje terug waarin alle beschikbare games staan. je moet alle games deleten behalve de game die je wilt hebben en terug sturen, je hebt em na 3-4 dagen thuis
Ik heb er ook gelijk maar 1 gestuurd naar dat e-mailadres, want ik krijg er een dikke nico van met 12 vertakkingen.
de xbox e-mail service sorry:| www.xbox.nl > ondersteuning > dat e-mail adrss.. edit: supxbxen@microsoft.com
Kreeg vandaag het volgende mailtje: Hi Tonny, Thanks for your recent enquiry and sorry for the delay in getting back to you. We’re just waiting for more stock to arrive and will send your game out as soon as it does. The Xbox Live Team Ik heb dus MotoGP2 en Midnight club2. Hopelijk schiet het een beetje op.
Heeft er uberhaupt wel iemand MotoGP 2 gehad want het lijkt net alsof ze dit zwaar in de doofpot willen stoppen...
stop ff met dit soort berichjten, dat is gewoon nutteloos!! nja, ik heb dus weer gebeld, en ze konden mij melden dat het in behandeling was en dat hij eraan kjomt maar een datum kon ie niet geven