Iemand nog iets gehad???, ik heb ook het gevoel dat het vooral om motogp 2 gaat, had gehoord dat ze bij gcshop daar ook al een paar maanden op wachten, snap daar echt geen kut van. als ze niet snel met motogp2 komen gaat dat ze toch zwaar veel geld kosten? Zul je zien dat wanneer al die toppers uitkomen ze weer vollop aanwezig zijn
hmm, ik heb nu dan Ghost Recon met iemand op dit forum geruilt en hoop em dan Maandag/dinsdag te ontvangen. en dan gaat die (gesealde) Microsoft Ghost Recon maar op X-Bazar...
Dus als ik het goed begrijp moet iedereen die motogp2 heeft gekozen nog wel een paar maanden wachten...
hmm, ik wilde net de hoop opgeven voordat ik dit kreeg: ik heb dus gekozen voor Ghost Recon maar dat kan nu dus niet meer, hoe dan ook ik ga nu voor Midnight Club 2 Wat me best wel goed uitkomt omdat ik inmiddels GR al heb ....
owh, dat heb ik nog niet gekregen, maar ik blijf bij motogp 2, tenzij ze ook iets anders aanbieden dan die baggerspellen
Helaas kun je niks eisen want je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden , maarja ik heb hget geluk dat ik MC2 nog niet heb (en GR al heb..)
Ik ook niet Lekkere service! en ik heb d.m.v. een e-mail voorgesteld dat MS maar met een compensatie moet komen. Ik moest ook aanmelden binnen een bepaalde termijn en dan lijkt mij dat MS dat ook moet doen.
Ok jongens, ik hoop op goed nieuws. Ik kreeg zonet (nog geen minuut geleden) dit mailtje: Hi, Thanks your email. Stock of Moto GP2 has finally arrived so we’re sending them out now. Thanks for your patience. You should be playing soon. The Xbox Live team Duss.... k hoop dat ie er nu echt aankomt!!
eindelijk, ik hoop dat dit voor alle spellen geld (bv Midnight Club 2 ) en dat iedereen zijn spel krijgt... ik ben best wel blij dat ik moto gp2 niet heb gekozen (en ghost Recon) ik heb beide spellen nu al
Ik kreeg nu dit terug na het vragen van waar de game nou bleef + de melding dat ik gehoord had dat die weer in voorraad is: Very soon Guus. Thanks so much for your patience. Niet echt overtuigend, maar toch....
ik kreeg nu eindelijk deze mail nadat ik moto gp2 en mc 2 had gekozen: Hi, We're writing to inform you that we've run out of stock of the particular game you asked for. Would you like a game we do have stock of so that we can send that to you immediately? You can choose Wrom: CAXZOWCONEUQZAAFXISHJEXXIMQZUIVOTQNQEMSFDULHPQQWOYIYZUNNYCGPKYLEJGDGVCJVTL The Xbox Live Team. ik heb meteen gezegd dat ik dan mgp2 en unreal wou en die krijg ik dus nu
je kan hier blijkbaar bepaalde dingen niet in je posts zetten Zoals Unreal Championship en Mechassault. Toen had ik het verandert en nu staat het er weer. RAAR!