nou, als guus en nog zo`n gast em al hebben, en ik waarschijnlijk vanmiddag dan moet jij em ook gewoon klrijgen. Maar als ik ghost Recon krijg breekt er WOIII uit, nu wil ik ook G******mme ook ewoon MC2 ...
Mijn vermoeden is vandaag'uitgekomen(??) , ik dus rond 3en naar het postkantoor gefietst, eenmaal aangekomen gevraagt of er een pakje voor mij was(+ bonnetje laten zien), daarna paspoortje en ik zag de envlop al liggen met dat ene merknaam(dat ene reclame bureau) nou gelijk buiten het postkantoor opene gemaakt er jawel hoor, Midnight Club 2, netjes geseald en met een brief met koeienletters: THANK YOU me = happy
Yes! Heb zojuist m'n gratis MotoGP 2 binnen gekregen. En ik had nog helemaal geen contact opgenomen met de helpdesks oid... Er is dus nog hoop, mensen!
Ik heb mijn Moto GP 2 ook binnen maar aangezien ik hem al heb gaat hij gelijk weer weg. Dua mocht je interesse hebben. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?postid=618422#post618422
Het blijkt nu dat ik gezorgd heb voor drie mensen om op Live te gaan, ik kreeg vanmiddag mijn tweede pakketje met MGP2 binnen Verkopen die hap!