toch wel grappig... je krijgt de live kit voor de halve prijs als je mm3 ma of bf koopt en dan ook nog een gratis game erbij
Ja, alleen ik maak me wel zorgen om dat bevestigings mailtje, aangezien sommige mensen dat wel hadden gekregen
is all voorbij.... je kan je niet meer aanmelden. maar jah als mijn game aankomt lig ik al zwaar in frankrijk
hmm als ik jullie was zou ik allemaal heel snel gaan bellen. ik heb dit ook een keer gehad met microsoft, dat was toen met die voor 26 april xbox koop actie. mooi dat die spellen en controller niet kwamen (nog steeds niet) ik maar denken dat het nog wel komt en dat ik dus niet hoef te bellen. advies: BELLEN!!!!!!!
mjah, ff wachten tot juli is afgelopen, anders krijg je toch alleen het antwoord dat hij deze maand nog komt
hmm, ik zitg nu in het buoitenland en ga dus oo niet bellen ik weet niet eens of ik het al heb of niet nja dat word wachten tot 9 augusuts vertaling: ik zit nu in het buitenland en kan dus niet reageren, ik wil mijn spel zien dan kan ik misschien e-mailen ofzow