Ik vind het nu toch wel heel raar. Ik heb nog niks ontvangen en ik heb aan beide acties meegedaan.
Iemand op XBW heeft zich aangemeld, voor 31 juni, met een e-mailadres dat ik heb ingevuld. (Volgens mij zelfs 2 keer aangemeld.) Ik heb de game in juli niet ontvangen (net als iedereen.) Zoals ik al zei denk ik dat hij (zijn nick op XBW is Wolfje) zich 2 keer heeft aangemeld want ik heb een mail op 2 augustus en op 11 augustus ontvangen. Het gaat om deze mail:
Hoi,
Bedankt voor het aanmelden van een vriend bij Xbox Live.
Omdat je vriend zich tussen 26 mei en 30 juni 2003 heeft ingeschreven, krijg jij een gratis game voor je moeite!
We willen alleen even checken welke Xbox Live titel je graag wilt hebben.
Je kunt op deze e-mail antwoorden en aangeven welke game uit onderstaande lijst je graag wilt hebben, door degenen die je niet wilt hebben te verwijderen.
- Unreal Championship
- MechAssault
- Ghost Recon
- Midnight Club 2
- Capcom vs. SNK 2: E.O.
- NBA 2K3
- Star Wars: The Clone Wars
- NFL 2K3
- MotoGP 2
- NFL Fever 2003
- NHL 2K3
- Whacked!
We hebben je adres al, maar kun je nog even vermelden in welk land je woont?
Alle games worden zo snel mogelijk verstuurd, dus antwoord meteen, om vertragingen te voorkomen!
Het Xbox Live Team
Ik heb gekozen voor Midnight Club 2 en Moto GP2. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen.
Ik heb zelf ook meegedaan aan de actie waarbij je jezelf moest aanmelden. Dat heb ik gedaan voor 31 juli en heb toen gekozen voor Moto GP2 (ja, alweer). Ik heb toen op 14 augustus deze mail gekregen:
Bedankt dat je je voor 31 juli 2003 hebt aangemeld bij Xbox Live.
Door het massale aantal reacties kan het wat langer duren voordat je je gratis game ontvangt. Maar maak je geen zorgen, je zult binnenkort met je nieuwe aanwinst aan de slag kunnen.
Het Xbox Live Team
Ik zie in deze thread dat ik niet de enige ben die nog niks heeft ontvangen. Maar ik zag er ook een paar die hadden Midnight Club 2 al hadden onvtangen? Hoe zit het nu precies?
Laatst bewerkt: 25 aug 2003