1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis aanmeldspellen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door toiletboy, 8 jul 2003.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft iedereen die uberhaupt wat binnen gehad heeft, MC2 binnen gehad...ik, jij, Nek.....hebben jullie die game ook daadwerkelijk aangevraagd of heeft MS het jullie gewoon gegeven.....ik had hem wel aangevraagd geloof ik. Misschien hebben ze wat 'problemen' met het verkrijgen van de grote hoeveelheden MGp2 en / of andere games (tegen een zacht prijsje)

    Oja, sorry, ik had nog even wat nagevraagd bij mijn ouders maar die hebben wel getekend, tekenen moet dus wél. Het pakketje was van / door UPC btw.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  2. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em wel echt "besteld" zeg maar.. Ik had trouwens niet gedacht dat ie der al zou zijn, meestal duren zulk soort acties als je iets gratis krijgt wel een tijdje..
     
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ja meestal is het met zulke acties zo dat als ze zeggen dat de game nog deze maand komt, dat de game dan ook echt op de 31ste komt ofzo...

    offtopic: je site doet t niet :+
     
  4. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch*Je moet op de link in m'n sig klikken*kuch*

    Ik heb nu trouwens 29,9% met MC alleen vind ik et nou al vet moeilijk.. zit nu al de hele ochtend op 1 race:{
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, je moet dus wel tekenen? dat is trouwens wel logisch want anders xzou men er misbruik van gaan maken.
    ik ben in iedegeval thuis dus als ie vandaag komt, graag !
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* Oja, nu doet ie het best wel weer :+ *kuch*

    Al MotoGP2 binnen?
     
  7. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds niks binnu , naaierige micro.

    [​IMG]
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de post net uit de brievenbus gehaalt, ik dacht eraan dat je moest tekenen, omdat het een redelijk groot pakje was..
    nou bleek dat mijn SP-Adaptor van Dimplus te zijn :mad:

    nee, ik heb Ghost Recon niet binnen dus..:confused:
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wordt er onderhand schijt ziek van, deze week 5 pakketjes gehad, telkens geen game!
     
  10. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook hier 1x midnight club binnen terwijl ik er volgens mij toch echt 2 hoor te krijgen... maar ff een mailtje over sturen :mad:
     
  11. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog helemaal niks binnen gekregen.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ook niet, ik had dus gebeld en ze wisten er niks van.
    ze zeiden wel dat ik moest bellen / mailen als ik niks had ontvangen voor 1 september..

    Dat word dus bellen op 1 september..
     
  13. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nu toch wel heel raar. Ik heb nog niks ontvangen en ik heb aan beide acties meegedaan.

    Iemand op XBW heeft zich aangemeld, voor 31 juni, met een e-mailadres dat ik heb ingevuld. (Volgens mij zelfs 2 keer aangemeld.) Ik heb de game in juli niet ontvangen (net als iedereen.) Zoals ik al zei denk ik dat hij (zijn nick op XBW is Wolfje) zich 2 keer heeft aangemeld want ik heb een mail op 2 augustus en op 11 augustus ontvangen. Het gaat om deze mail:

    Hoi,

    Bedankt voor het aanmelden van een vriend bij Xbox Live.

    Omdat je vriend zich tussen 26 mei en 30 juni 2003 heeft ingeschreven, krijg jij een gratis game voor je moeite!

    We willen alleen even checken welke Xbox Live titel je graag wilt hebben.

    Je kunt op deze e-mail antwoorden en aangeven welke game uit onderstaande lijst je graag wilt hebben, door degenen die je niet wilt hebben te verwijderen.

    - Unreal Championship
    - MechAssault
    - Ghost Recon
    - Midnight Club 2
    - Capcom vs. SNK 2: E.O.
    - NBA 2K3
    - Star Wars: The Clone Wars
    - NFL 2K3
    - MotoGP 2
    - NFL Fever 2003
    - NHL 2K3
    - Whacked!

    We hebben je adres al, maar kun je nog even vermelden in welk land je woont?

    Alle games worden zo snel mogelijk verstuurd, dus antwoord meteen, om vertragingen te voorkomen!

    Het Xbox Live Team

    Ik heb gekozen voor Midnight Club 2 en Moto GP2. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen.

    Ik heb zelf ook meegedaan aan de actie waarbij je jezelf moest aanmelden. Dat heb ik gedaan voor 31 juli en heb toen gekozen voor Moto GP2 (ja, alweer). Ik heb toen op 14 augustus deze mail gekregen:

    Bedankt dat je je voor 31 juli 2003 hebt aangemeld bij Xbox Live.

    Door het massale aantal reacties kan het wat langer duren voordat je je gratis game ontvangt. Maar maak je geen zorgen, je zult binnenkort met je nieuwe aanwinst aan de slag kunnen.

    Het Xbox Live Team

    Ik zie in deze thread dat ik niet de enige ben die nog niks heeft ontvangen. Maar ik zag er ook een paar die hadden Midnight Club 2 al hadden onvtangen? Hoe zit het nu precies?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil mijn gaaaaaaaaaaaame!
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zou em rond 1 september moeten ontvangen, maaaar zoniet: dan moet jebelleuh en emeeuwen!!
     
  16. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik ze op 1 september alle 3 ontvangen of moet ik Midnight Club 2 en Moto Gp 2 al eerder ontvangen?
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is VOOR 1 september, maar dat zit er niet meer in denk ik.
    Helaas moet ik nu het huis uit en zul je zien dat ze vandaag komen :mad: nja...
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk. Eindelijk eindelijk eindelijk. Ik heb ze! :D _O_

    Nu moet ik alleen nog Moto GP 2 ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  19. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik kwam net de deur uit en toen moest ik tekenen voor een pakketje en het was me midnight club 2 , ze waren toch ff keurig en netjes optijd (ik deed mee aan de actie van meld jezelf aan) zonder dat ik een emailtje hoefde te sturen of te bellen :)
     
  20. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn game nog steeds niet, van de meld een vriend aan actie.
    Het gaat om MotoGP2, heeft iemand anders van deze actie deze game al ontvangen???
     

Deel Deze Pagina