ow dat is dus het verschil ik heb bij de actie: meld je vriend aan, m`n moeder aangemeld ik heb nog niks, en freak heel de tijd out wanneer er ook maar 'iets' buiten gebeurt
Zo te zien heeft iedereen die MC2 behoorde te ontvangen, de game ook daadwerkelijk ontvangen. MGP2 is nog steeds door niemand ontvangen!
En dat is dus de game waar volgens mij de meeste mensen op zitten te wachten! En Guus en ik kunnen nu niet meedoen met de XBW MotoGP2 competitie!
Ik wacht ook op MGP2. Maar ja, ik heb vertrouwen dat ie er wel komt, dus.....gewoon rustig blijven en nog effe wachten.
ik had gebelt, en het duurt een tijd omdat het via alle publisers apart gaat. ze moesten die games nog bestellen ofzow.. MC2 stuurde de games natuurlijk snel op.,. 3*$@*@$&@$ * heeft uiteraard nog niks..
hehehe, ik wilde vandaag naar de kapper gaan, maar omdat Ghost Recon dus kan komen ben ik thuis geblven.. Morgen ga ik dus wel
Ik ben gisteren naar de kapper geweest, dat ding komt toch pas 31 augustus binnen ofzo. En THAT PISSES ME OFF!
Ik had ook Moto GP2 aangevraagd, maar omdat het zo lang duurde heb ik het spel al toch maar gekocht, dan moet ik het maar verkopen.
Ik word echt gek, ik heb dan wel zo`n mailtje gekregen maar vandaag niks binnengehad. en ik verwacht het persoonlijk niet morgen nog