What payment methods does Skype offer? # Skype offers a number of different payment options in our web store. We are actively adding more payment options to allow for easier purchase. Note: Not all options are available in every country. When you get to the page where you can select your payment method you might not see all of the options below. Visa # Mastercard/Eurocard # DinersClub # Paypal # Moneybookers # Rabo Direct Betalen (Netherlands only) # Hansabank online (Estonia only) # eNETS (Singapore only) # ELBA Payments (Austria only) # eBetalning (Sweden only) # Offline Bank Transfer (Japan, Germany, Austria, Belgium, Denmark, Spain, Finland, France, UK, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Sweden.)
100% gratis. Maximaal 15 minuten, dan moet je 1.30 betalen, en dan is het weer 100% gratis naar vaste nummers, mobiel/0900 etc wordt er wel afgeschreven van je saldo.
Dan kan je gewoon niet meer bellen. En als je dat niet krijgt is dat voor jouw mooi meegenomen, want zij kunnen geen geld van jouw eisen/afschrijven. Jij kan alleen naar hun bijschrijven .
zijn er eigenlijk Skype telefoons (usb ofzo) waardoor je je computer niet meer aan hoeft te zetten als je met Skype wilt gaan bellen? zo ja, welke?
Dat is geen bullshit, jouw post is bullshit. IvoX heeft het gehad, En ik ook, dus bullshit me reet _0/
Wat wel vaag was, was dat ik het een paar dagen geleden weer eens probeerde en toen werkte het ineens wel weer? Misschien dat je elke maand 15 minuten kan bellen en als je daar dan overheen gaat dat je een maand moet wachten of pre-paid moet gaan aanschaffen. Bij mij werkte het iig weer