1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 27 aug 2005.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bwa zitten redelijk bugs in maar de gameplay is wel beter moet ik zeggen begint trekken te krijgen van pes

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat kan je spelen?

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een vriendschappelijke partij met barca, man unt, ac milan, bayern, en psg

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn voor je, er zijn hier 17.458 leden, je had ook wel kunnen gokken dat er 4 of meer katwijkers zijn he?

psv neem ik aan? dat is op zich wel relaxed, ik hoop dattie dr nu echt bijna is :D

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Paris Saint Germain ook wel PSG genoemd :{

@colgano heb je de xobox demo? Heb je hem ergens in de winkel gekregen of is het de demo die je via post krijgt

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    via de post

en het is paris sg

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dan zal hij hier ook een deze dagen in de bus ligge
    ik hoop dat ik hem morge krijg want ik heb morge maar 3 uurtjes :p

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oh haha weer wat geleerd :p

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik hoop ook dat ik m morgen krijg ben namelijk een onderzetter voor m,n cola kwijt! :

(of is dit te hard voor de fans!)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha same for me appie! :D

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee, ik ben toch wel echt benieuwd naar Fifa 2006

Na al die goede verhalen in de PU (die normaal Fifa ook niets aan vinden) en op verschillende websites heb ik toch wel zin om Fifa 2006 en keer te spelen.Ik verwacht zeker niet dat hij beter wordt dan PES4/5 maar een echte verbetering tegen over Fifa 2005 zit er dik in (wat ook niet al te moeilijk is)

Ik ga straks gewoon eerst PES5 kopen maar als Fifa 2006 classic wordt haal ik hem zekers ook omdat het aanbod aan xbox nu toch niet meer echt goed is :)

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog steeds niet :'-(

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem nu ga hem nu testen

hij zit gewoon in een plasic cd hoesje (dunne versie)

ik hoop dat ik lang weg blijf .. :+

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Tim nl ben je niet helemaal lekker ? het aanbod niet goed ... Fifa 06 , FarCry , Bia2 , Battlefield2 ,Burnout3 ,Kof 2,Motogp3 .....

ontopic : waar kun je de demo kopen?

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kon je bestellen..

nou mijn eerste indruk dan...

Daar ligt hij dan mooie kleurtjes past bij mij mubulair en... de thee kopjes staan er prima op cijfer een 8 :+

O nee laat ik hem toch maar eerst ff in m,n xbox doen die cd

Na het bekende menu van de pc demo lopen mijn spelers het veld op...

en ineens wordt ik wakker geschud .. jawel Evert ten Napel (of hoe die beste man ook heet ) schud mij wakker... na dat de opsteling en alles getoond is kan ik aan de aftrap beginnen. Evert is nog met zijn toespraak bij de opstelling maar ach tja zal wel een foute in de demo zijn he. ik laat Ruud aftrappen en druk op het d pad om de bal een richting te geven maar er gebeurt niks ik alle stekkers gecontrolleerdon nee het moet nu met het bovenste pookje, dat is even wennen... zeg

onder tussen is barcelona al bij mijn doel gekomen en beland het spel in een slowmotion?? het was niks anders dan een framete van 10 fps ?? zodra het druk word begint het spel meteen te stotteren... t is dan gewoon bijna onspeel baar (is dit bij jullie ook zo!???)

afijn ik begin wat te klooten met truukjes enze maar t lukt gewoon niet.
    Dan maar eens aan dezijkant proberen met geel en jawel ik kan doorlopen daarna een grote stamp ob de B knop .. onee t is geen Pes 4 dus de bal verdwijnt over de achterlijn
    de schijds fluit voor het einde van de eerste helf Evert verteld mij dat we nog ongeveer even ster waren... en ik ben weer in het menu.

Kortom voor mensen die van een slow motion demo houden raad ik hem zeker aan... ik hoop dat EA nog wel echt gaat sleutelen want de demo is en doet gewoon zeer aan de ogen...

Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  16. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel blij dat ik van het gezaag van JOHN en ALLY af ben !!!

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wie hebben ze nu als engelstalige commentatoren want het nederlands commentaar van Evert ten Napel (en Youri Mulder?) is niet om aan te horen |:-

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    hier is ie binne
    kga um chekke

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, ik bedank EA voor he netjes opsturen van de demo, het spel zelf ziet er ook best netjes uit maar er is een probleem: de framerate. De zakt zomaar in elkaar en opeens bevind de bal zich ergens anders. Ook schoten zijn erg raar doordat je de bal nauwelijksz iet door de daling van de framerate. Maar he ergste was: Mijn 2de potje, ik krijg opeens een framerate drop, en wop, het spel blijft hangen. Xbox uitdrukken was de enige optie. Maar ok, de controls zijn oke, want die zijn precies hetzelfde als bij PES4 (als je hem op de tweede controls modus zet :p) . De keepers duiken trouwens ook ok :)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm nog steeds niet binnen...

Deel Deze Pagina