kon je bestellen..
nou mijn eerste indruk dan...
Daar ligt hij dan mooie kleurtjes past bij mij mubulair en... de thee kopjes staan er prima op cijfer een 8
O nee laat ik hem toch maar eerst ff in m,n xbox doen die cd
Na het bekende menu van de pc demo lopen mijn spelers het veld op...
en ineens wordt ik wakker geschud .. jawel Evert ten Napel (of hoe die beste man ook heet ) schud mij wakker... na dat de opsteling en alles getoond is kan ik aan de aftrap beginnen. Evert is nog met zijn toespraak bij de opstelling maar ach tja zal wel een foute in de demo zijn he. ik laat Ruud aftrappen en druk op het d pad om de bal een richting te geven maar er gebeurt niks ik alle stekkers gecontrolleerdon nee het moet nu met het bovenste pookje, dat is even wennen... zeg
onder tussen is barcelona al bij mijn doel gekomen en beland het spel in een slowmotion?? het was niks anders dan een framete van 10 fps ?? zodra het druk word begint het spel meteen te stotteren... t is dan gewoon bijna onspeel baar (is dit bij jullie ook zo!???)
afijn ik begin wat te klooten met truukjes enze maar t lukt gewoon niet.
Dan maar eens aan dezijkant proberen met geel en jawel ik kan doorlopen daarna een grote stamp ob de B knop .. onee t is geen Pes 4 dus de bal verdwijnt over de achterlijn
de schijds fluit voor het einde van de eerste helf Evert verteld mij dat we nog ongeveer even ster waren... en ik ben weer in het menu.
Kortom voor mensen die van een slow motion demo houden raad ik hem zeker aan... ik hoop dat EA nog wel echt gaat sleutelen want de demo is en doet gewoon zeer aan de ogen...
Laatst bewerkt: 21 sep 2005