Gratis demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 27 aug 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    de keeper animaties zijn oke maar die van de spelers draai maar is aan het rechtse pookje is gewoon weer prut!

Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  2. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook in de bus gekregen samen met de xbm van januari.. ik heb hem nog niet gespeeld.. kga et zo ff doen

3. ik heb hem ook net gehad maare xbm van januari?

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    mazzelpikken, ik wil die demo ook :'-(

5. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jah die had ik nog niet en ik wou die preview van Rainbow six Lockdown wel hebben en met deze derbij heb ik alle xbm's van dit jaar

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n demo lag zojuist in de brievenbus. Zometeen maar 's even proberen.

/edit: chique doosje hoor! Voor een gratis demo...

7. tencoatie

tencoatie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bets wle mooiu game komt cker in mij collectie

8. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook net gekregen, ben hem nu even aan t uitproberen. Mijn eerste indruk: Nederlands commentaar is wel beter maar nog steeds niet goed, de graphics zijn ook wel wat beter, maar het voelt allemaal wel erg Fifa 2005. Maar wel wat beter.

9. FabianNL

FabianNL Guest

ook binnengekregen... straks maar eens ff uittesten ook dan:)

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik heb hem ook binnen :)

Ik ga het meteen uittesten.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist wedstrijdje gespeeld. Graphics zijn gelikt, NL commentaar is hilarisch. Het speelde vrij aardig..haperde af en toe, maar aangezien ik de controls van PES gewend ben moest ik wel even wennen. Maar nee..het is nog lang geen PES!

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het met Rivanov eens. GFX zijn erg mooi, alleen erg cartoony, toch mooi, maar je hebt niet iets van net echt. Speelt wel wat beter, en nu bewegen de netten van de doelen ook als je scoort.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jij snapt m

maar als ik de constols wijzig ( zodat je met de dpad kunt spelen) dan werkt dit niet is dat bij jullie ook zo!

Toch is het soms geen slecht spel ben dan ook zeer benieuwd naar de xbox 360 versie van deze game!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, aangezien ik Fifa 2005 niet heb gespeeld vond ik het NL commentaar wel grappig..maar daar koop ik een game niet voor. Ik wil een voetbalgame waar ik het net echt gevoel bij krijg. En tsja, dat krijg ík alleen bij PES!

15. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niet binnen

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens.:cool:

Ik heb 2005 wel gespeeld, net als PES4 (PES4 meer, maar 2005 heeft mijn broertje, eigenwijsje dat 't is:+). In 2005 zag je verdediging altijd op de 16 staan, ook al was iedereen bij de 16 van de tegenstander. Heel irritant, en erg unreal. Nu is dat gelukkig niet meer. Het speelt wel veel beter dan 2005. Niet zo goed als PES5 demo, maar wel in de goede richting.

17. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ook binnen, ff maar gaan spelen

Ziet er wel aardig uit, controls wel ff wennen vergeleken bij pes4.
    T commentaar in t Nederlands klinkt echt achterlijk....

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    Zojuist de demo 2 partijtjes gespeeld. Kan het uiteraard nog niet helemaal beoordelen, maar hier is mijn eerste impressie:

- Frame-rate is slecht.
    - Graphics van het veld en stadion enzo zijn lekker scherp en duidelijk en zien er goed uit...
    - de spelers zijn echter minder mooi, helemaal qua gezichten lijken het low-res plastic poppen. Ook de animatie valt tegen als je het vergelijkt met PES4
    - Engelse commentaar klinkt goed. Nederlandse niet geprobeert.
    -Verder kan ik nog weinig aanmerken op de gameplay, want ik zi nog te knoeien met de controls. Ik merkte wel dat de computer met een simpele kopbal scoort en mijn keeper daar niet al te best op reageert, dus misschien zal dat ene probleem blijken te zijn.

Ik zal hem strax maybe nog een paar keer proberen, maar het 'gevoel' dat PES4 heeft, dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.

19. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net binnen. Gfx zien er idd wel goed uit maar ben niet zo'n fan van de vage waas die erover heen lijkt te hangen. De framerate is een ramp op sommige momenten. Verder is de gameplay wel aardig maar toch heb ik nou niet het gevoel dat ik dit jaar PES5 maar laat liggen en Fifa 06 koop want PES speelt toch een stuk lekkerder imo.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik wil niet fanboy-achtig klinken..maar dat gevoel zul je niet ontdekken.

Deel Deze Pagina