1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 27 aug 2005.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044

    Ik vind het juist absolute BULLSHIT, al die nederlandstalige games. vandaag ff Burnout Revenge gedaan bij de MM, en die was dus OOK in het Nederlands: Sodemieter op! Kost alleen maar extra geld en we willen het toch gewoon in de originele taal spelen (engelse games in het engels, japanse games in het japans, etc)
     
  3. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.brothersinarmsgame.com/uk/

    EDIT: Ik keek 1 pagina terug en zag dus niet dat er al antwoord was gegeven, mijn excuses _O_ .
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens zien.. in Burnout Revenge is de vertaling erg knullig. Ik weet niet, maar ik zit echt niet te wachten op termen als "Onwijs" en "De pineut".

    Er was al eerder een footie met Nederlands commentaar. Dat werkte in die game ook niet. De commentaren zijn vaak ongepast.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd nederlandse taal in die games zijn echt waardeloos. Al die domme nerderlandse woorden die ze dan gebruiken. En Commentaar is ook echt vaak te nep. Ik irriteer me er dan echt aan.
     
  6. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PS2 demo kan je niet kiezen idd.

    Ik heb net ff de Xbox en PS2 demo vergeleken en de PS2 demo heeft idd minder tot geen slowdowns. Daarentegen ziet het er op de Xbox natuurlijk wat mooier uit. Persoonlijk vind ik de PS2 versie wat fijner spelen maar dat komt vooral omdat ik wat vertrouwder ben met de PS2 controller in voetbal games.
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat komt doordat de mensen bij een nederlandse vertaling denken aan een echte correcte vertaling. Maar verslaggevers gebruiken tegenwoordig ook wel eens engelse termen en woorden. En die krijg je dan weer niet met dat soort spellen te horen. Met burnout zou je bijvoorbeeld ook voor de nederlandse vertaling eigenlijk al veel engelse woorden kunnen gebruiken, want wie gebruikt die tegenwoordig nu niet in het dagelijks leven (yes!, fuck!, damn! etc. of met burnout dus "een crash!" of het woord cool in plaats van onwijs)
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hoeft de Nederlandse vertaling toch niet te kiezen, hoef je je ook niet te irriteren. Je mag ook Engels, Frans, Duits, Spaans etc. kiezen. Dat gemekker hier slaat naar mijn mening nergens op
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom is dat nu weer gemekker!

    Ik vind het nederlands commentaar echt nog zo slecht niet. Oke het zijn gewoon voorgeprogrameerde zinnetjes maar t geeft wel meer sfeer aan de game .. tja waar moet het anders vandaan komen, die sfeer?

    Maar het ergste is aan het spel (ik hoop alleen de demo!) de framedrops t is gewoon schande af en toe!
    ]
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kut spel is dit :p enw at een kut framerate... nee geef mij maar PES 5 :D
     
  11. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval wel een verbetering ten opzichten van 2005
     
  12. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik echt dom vind dat ze die enorme bug van als je de wedstrijd allang bent begonnen evert ten napel nog steeds loopt te lullen dat de spelers nog rustig even een balletje rondtikken |:-
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem net binnen gekregen, ik ga dalijk maar ff checken hoe die EA game is geworden!
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de vertaling nog geen eens zo slecht, vele games dan het slechter. Alleen als ik kop moet hij niet zegen dat het een mooi schot was en die domme spreekwoordzinnetjes slaan op kaas. Nu, voor een echt mooie vertaling moet je Beyond Good and Evil spelen.
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het commentaar is gewoon vervelend en heb ik allang uitgezet. Voor de rest vind ik het spel wel ok.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die bug zat ook al in Fifa 2005 :mad:
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand waarom je maar één helft kan spelen, of is dat in elke demo van een footie zo? |:-
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Toen ik gisteren de demo speelde (ben trouwens allang weer terug naar Pro Evo ;) ) had mijn game ook een bug, waarbij de computer scoorde bij mij, en mijn keeper, vd sar, gewoon door bleef gaan me duiken ... terwijl de bal er al in lag, bleef hij maar opstaan en duiken, opstaan en duiken...



    ... mongool.
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik erger me echt dood aan die f@#@$@$$@# frame drops :{
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is altijd bij een Fifa demo. Alleen op de pc kun je nog een patch downloaden waardoor je de instellingen kunt wijzigen. Dit is helaas voor de Xbox demo niet mogelijk.
     

Deel Deze Pagina