1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 27 aug 2005.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom je je console moet opgeven? Omdat je er een tutourial in zit (filmpje) waarin ze met de xbox controller laten zien hoe je iets doet. Hij is niet speelbaar!
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    is hij dus niet of wel speelbaar? heb ik hem voor niks besteld :mad: (k*t EA O-) )
     
  3. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem aangevraagd, gratis demo is altijd leuk en ach wat als je reclame enzo toegestuurd krijgt, toch leuk om te lezen.
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is WEL speelbaar. Zelfde demo als ze vorig jaar uitgaven, je kan 1 helft spelen met 2 teams, weet niet welke. Vorig jaar kon hij ook online, weet niet of dat hij dit jaar ook kan. Rutt, er kunnen meerdere demo's uitkomen slimmerd. Bij OXM was er tuurlijk nog geen speelbare demo, die was nog lang niet klaar om uitgebracht te zijn. Ontwikkelproces is nu toch al vrij klaar dus die speelbare demo kunnen ze nu pas uitbrengen en er trots op zijn.
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier niet om fifa he maar om sites waar je er nog meer kan bestellen.
     
  6. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weten we dus waar je de FIFA demo kan bestellen. Weet iemand nog waar je andere demo's kunt aanvragen?
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er miss een demo van conker die te bestellen is?
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nergens voorwaarden gezien of iets wat ik moest aanvinken. spam-mails en post (dus niet die crappy Fifa demo) worden dus niet getoloreerd..

    Maar goed, gratis onderzetter erbij.. Denk zelfs dat ik 'em retour stuur.. antwoord nummer anyone?
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon ingevuld... hoop dat ik speelbare demo krijg :D en anders maar niet.. boeiend, maar zijn er in nederland al vaker dergelijke acties geweest?
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ga er maar vanuit dat dit een grapje is...
    Want die demo is heus wel speelbaar. Bij pc staat "binnenkort te downloaden", dus hebben ze het echt wel over de speelbare versie. Want gameplay filmpjes zijn allang al te downloaden.
    Ook al sta je door de demo in het marketing bestand van EA, lekker boeie toch?? Het kost toch geen geld. Ze mogen van mij wel nieuwe demo's opsturen en info over hun nieuwste spellen.
     
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ff weer on-topic, als je zo graag over EA of Fifa wil praten, doe dat dan in een topic dat daar bestemd voor is

    @ darkon;

    Er is wel een demo, maar die is alleen in canada en de vs te krijgen.
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Fifa 2006 demo is toch de enige demo die op dit moment gratis verkrijgbaar is, zie ook jouw openingspost. Dus je kan wel praten over bijv. een Conker demo, maar die zijn niet te bestellen.
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook wel allemaal gaan zeggen dat dit marketing van EA is en dat EA slecht is, maar dan gaat het doel van de thread weg en is er een grote kans dat hij gesloten wordt. Het gaat hier om demo's, niet om EA of om marketing.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij ook, kost ze lekker veel geld, aan de andere kant.. dan maken ze nog slechtere spellen aangezien er geen budget is om slechte spellen iets beter te maken. Als ze maar geen mails of post sturen voor andere onzin.
     
  15. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    In iedergeval, bedankt tomdamasker voor je post. Wat mij betreft heb ik er geen moeite mee dat EA over mijn adresgegevens beschikt (hadden ze trouwens al, ivm het registreren van games). Een gratis demo, speelbaar of niet, is altijd lekker. En wie weet sturen ze nu in de toekomst nog wel meer demo´s naar mijn huisadresje. Prima tip tomdamasker.
     
  16. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
  17. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    euh cool, een gratis demo :)
    ik heb m net ook even 'besteld', vind het wel een goede actie dat ze dat zo doen :)
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn excuses, dan ga ik die demo ook maar bestellen.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik belijf erbij, als jij/jullie zegt/zeggen dat je het doet om EA te 'fokken' trap je er met open ogen in en gun je ze die gasten daar op Schiphol wekenlang lachbuien.
     

Deel Deze Pagina