Gratis demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 27 aug 2005.

1. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verkopen ze niet demo's voor 5 euro ofzo of 7,50

2. FabianNL

FabianNL Guest

dat doen ze al... ff een OXM halen.
    Of zijn die nog veel duurder? Ja hè O-)

3. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zo graag de demo's willen verkopen, maar dat mag helaas niet>
    Er staat duidelijk op dat de demo's NOT FOR RESALE zijn>
    Als ik ze zou verkopen, zou ik illegaal bezig zijn.
    En als publisher moet je wel een beetje "braafste jongetje van de klas zijn"...helaas.

De demo's zijn erg duur in verhouding met PC demo's, dus kan ik er helaas niet echt mee rond strooien. Ik probeer toch het mogelijk te maken door bv een aantal te verspreiden via XBW.

Enne een update voor diegene die er naar vroegen:

In de nieuwe OXM UK zal een demo zitten van Far Cry instincts.
    En de review!

4. Tom_Schreuder

Tom_Schreuder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is die al uit :eek: ? ( die aflevering )

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand |Fifa 06 Demo| al binnen

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    nope, heb heb nog steeds niet binnen :eek:

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073
    Kun je zeggen of de feedback van OXM over Far Cry, positief was!?

Over die demo's: Ubisift kan toch contact opnemen met Microsoft en zeggen: luister, er is in nederland, onder de xbox-players, een enorme behoefte aan demo's ... kan er iets geregeld worden?
    Misschien dat jullie die demo's ook gewoon via xbox live ofzo kunnen aanbieden? Of gewoon dat microsoft iedere 2/3 maanden een demo disc naar de mediamarkten of e-plaza's stuurt, desnoods voor enkele euro's, zodat we toch demo discs hebben...

Want zoals zovelen vind ik 14 euro voor een magazine met een demo (waar meestal maar 1, maybe 2, leuke demos opstaan, een beetje heel erg duur... :)

Nu we het toch over Ubisoft hebben: Deathrow 2, met xbox-live support, voor de 360 ... regel dat ff met je bazen ;)

8. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Demo's: is lastiger dan je denkt. Verkoop kan/mag echt niet. Maar ik ben bezig hier wat voor te bedenken. Maar dat gaat nog wel even duren.

OXM review: 9.1/10 (had m express niet vermeld om niet te fan-boy over te komen)

Deathrow 2.... nummer 1 heeft niet echt fantastisch verkocht in Europa(terwijl het wel een top spel was, don't get me wrong), ik zie niet zo snel een nieuwe versie komen, maar dat is mijn persoonlijke mening, niet die van Ubi. ;)

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.073

Dat is een mooi cijfer, die 9,1 :) Ben niet zo'n hele grote shooterfan maar laatst Riddick gekocht en die is toch wel erg leuk (ook al is dat niet een straight-shooter zoals doom 3 ofzo...)

Deathrow:Tja... is vrij kut dat recensenten erg kort spelen voordat ze een cijfer geven, want zo;n beetje iedereen vind het spel de eerste paar potjes kut, en wanneer je eindelijk een beetje begint te wennen, krijg je pas door wat een goed spel het eigenlijk is... maar ik denk dat de meeste recensenten het spel veels te kort hebben gespeeld en meteen op hun eerste reactie af zijn gegaan ... (wat eigenlijk een schande is, want je moet een game echt minstens 8 uur spelen voordat je, wanneer je tenminste de verantwoordlijkheid hebt om er een artikel over te schrijven, er een cijfer voor geeft...) Maar goed, redacteurs zijn soms ook net mensen ;)

Ik denk dat de word-of-mouth (net als by beyond good and evil) al een heleboel goodwill heeft gekweekt bij eventuele kopers van een vervolg ... dus zou wel fijn zijn mocht er een goed vervolg op komen...

Zou zonde zijn als beide 'franchises' niet verder uitgebouwd worden...

Ben benieuwd naar wat je gaat verzinnen op het demo-vraagstuk ;)

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    op de 360 is het tog mogelijk om demo's te downloaden?
    dat is echt een uitkomst vind ik

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @ N.e.R.d, ik denk tegen betaling

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook nog steeds niet. Is toch al een week geleden dat ik 'm besteld heb...

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Fifa 2006 demo hoor je dit weekend binnen te krijgen, als de gegeven info klopt op de Fifa-site

14. FabianNL

FabianNL Guest

lijkt me niet... die demos kosten MS/de uitgevers verder helemaal niks meer dan namelijk en is alleen maar goed promotie materiaal voor hun spel :)

15. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig is er nog niks bekend hier over dan alleen dat het mogelijk is.
    Demo's zijn wel bedoelt om mensen te overtuigen dat je product goed.
    Een kennis making voordat je 60€ achter laat bij de retailer.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb de demo ook nog steeds niet binnen. Dit weekend maar 's kijken dan.

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    PS2/Xbox demo

Iedereen die een FIFA 06 PS2 of Xbox demo heeft besteld ontvangt deze volgende week. Problemen bij het magazijn zorgen voor enige vertraging.

Dat wordt dus weer een halve week wachten:mad:

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.073
    Misschien zijn ze gewoon bang dat na een eerste goede impressie, het na een paar weken toch eg gaat vervelen (i.t.t. pro evo) dus misschien gooien ze de demo gewoon vlak voor de release naar buiten, eerste impressie is goed, dus mensen kopen de game, en dan komen ze erachter dat ie weer tegenvalt!?

19. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Terugkomend op downloaden van demo's via Xbox Live voor de 360.

Microsoft has officially announced the pricing for Xbox Live 2.0 in the US. The list of basic Xbox Live Gold subscription rates is as follows:

- 1-month subscription: $7.99
    - 3-month subscription: $19.99
    - 12-month subscription: $49.99

Xbox Live Silver memberships will be free to all Xbox 360 owners. For reference, this level of service includes the ability to create a gamer profile, to send and receive text and voice messages, to access the Xbox Live Marketplace and download content, demos, and trailers, and to buy simple game features in the Xbox Live Arcade.

Xbox Live Gold memberships include all the features of the Silver level, plus the ability to play online games, access enhanced matchmaking, and gain exclusive privileges and rewards on Xbox Live Marketplace.

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat vind ik behoorlijk k*t. Nog langer wachten :mad:

Deel Deze Pagina