ja vindt ik ook ik had heel mij weekend er voor vrij gemaakt nouja dan ga ik maar pizza bestelen is me weekend toch beetje goed
Nee, volgens mij heeft niemand hem, wordt toch pas volgende week, volgens mij staat dat hierboven, maar ik kan ook blind zijn
Heeel erg jammer dames maar ook deze week gaat de demo nog niet binnen komen... PS2/Xbox demo 08.09.2005 Iedereen die een FIFA 06 PS2 of Xbox demo heeft besteld ontvangt deze in de week van 19 september. Problemen bij het magazijn zorgen voor enige vertraging. Onze excuses voor de vertraging! Weer lekker een weekje zonder fifa demo
Je kunt ook gewoon de demo even downloaden van de site van EA. Dan wel voor PC, maar dan kun je alvast een beetje spelen, zou je niet willen wachten.
Hoezo nog 4 dagen? Hoe kom je daar bij? Over 4 dagen is het de 17e.. dan nog het weekend, dan de 19e en ergens die week komt hij pas binnen!
Tis in de week van 19 september, duurt waarschijnlijk dus nog een paar dagen langer. De demo boeit me nu niet meer. Een paar dagen na de demo komt de definitieve versie uit en die ga ik toch al halen
Nog steeds geen demo. Ach, koop ik wel een onderzetter in de winkel! In oktober komt toch PES5 uit...