ik dacht laat ik het even in voetbal termen netjes uitdrukken.. maar wanneer komt hij nu die demo! ik speel graag degradatie voetbal! zou er dit jaar ook een demo van pes 5 komen voor de Xbox!
Ze zijn nu een beetje te laat, aangezien ook de PES5 demo al uit is (op pc, dat wel). Ach ja, ik zal toch blij zijn als ik hem ooit nog is zal krijgen.
mischien ben ik een van de weinige, maar ik ben nog wel geinteresseerd zoals je in mijn sig kan zien heb ik geen enkel voetbalspel, dus deze demo ontvang ik wel graag
ik ga fifa 06 voorlopig nog niet kopen vanwege 360 en pgr3 maar misschien dat ik hem na een tijdje als hij 30 euro is ofzo nog koop en ik kan dan aan de demo kijken of ik hem leuk vind want als je de 360 koopt dan ben je dom als je hem nu voor de xbox gaat kopen
Nee, in de week van 19 september. Dus niet OP 19 september. In Katwijk wordt er uberhaubt op maandag al geen post bezorgd
bijna nergens, de post van het weekend is meestal nog niet gesorteerd en wordt vervolgens op dinsdag bezorgd
bij mij is de post meestal redelijk op tijd, maar ja t kan natuurlijk ook nog een week duren omdat ze zeggen in de week van 19 sept.. iig boeit t me niet oftie morgen komt, ik moet morgen nog naar school, werken en 275 pagina's lezen