Ja cool daar heb je zelfs meer levels!!! Thnx! Ik heb nog zo'n spel, iets toffer nog en het is maar 2mb voor de full version! Als je je email adres pmt kan ik hem sturen via msn.
w00taf0k deze game pwnt egt serieus alle mmorpg's die er zijn(gratis dan) egt super game thnx..... spelle je het zelf ook nog? kennen we een keer afspreken, ik ben nu lvl 10
http://www.agdinteractive.com ^^^de site voor de sierra adventure liefhebber 2 volledige games voor download
zijn er hier nog mee r mensen die prisontale spelen...? zoja dan hoop ik dat je ook rond de lvl 10zit... en kenne nwe een ker afspreken.
Je moet vooruit leunen, dan achteruit=>voorband zal omhoog gaan, dan terug voorwaarts leunen en terwijl gas geven. Zo kan je nog makkelijk op dingen jumpen. Ik heb trouwens gehoord dat je de full op kazaa kan vinden.
ja, zo kom ik ook op de eerste buis maar de tweede is al een stuk hoger. maar het is gewoon veel spelen en dan kom je er wel achter.
www.mobstar.cc heel verslavend mafia spel. www.barafranca.com , is er nu even uit, hetzelfde principe als hierboven en natuurlijk www.kingsofchaos.com (nee ik zal niet mijn recruit link hier posten)
W000T, pinguins meppen, sinds gister mijn verslaving Hoogste score: 593 <-- Hoogst haalbare score: 593,5 <-- De pinguin met ongeveer op de drie kwart van het scherm vliegen om boven de 500 te komen, daarna land ie op z'n buik en bounced ie verder. Echt verslavend