Ik heb na een halfjaar zeuren bonnen van totaal 120 €uro gekregen van de 1ste 2 acties. Van de vorige actie krijg ik nog 7 ik kreeg niks, dus ik erachter aan. Stap 1 => microsoft bellen, neee, je moet een mailtje sturen Stap 2 => mailtje sturen, nee, het is nog geen 1 mei dus nog ff wachten Stap 3 => mailtje sturen, na 5 dagen een antwoord, dat je microsoft toch maar moet bellen Huigige Stap => Microsoft bellen De nieuwe actie maar weer iedereen aanmelden en weer 7 games ontvangen
Rechtstreeks uit de gebruiksvoorwaarden: 3. Voor het opgeven van een vriend(in) is geen aankoop noodzakelijk, maar de vriend(in) moet zich wel voor 20 mei 2004 aanmelden bij Xbox LIVE en daarbij hetzelfde e-mailadres opgeven als het adres dat opgegeven is door de deelnemer, om de deelnemer een gratis Xbox LIVE game te laten ontvangen. Deze aanbieding is niet beschikbaar voor mensen met een proefabonnement op Xbox Live. Met nadruk op de laatste zin...
Okey.. bedankt Das wel jammer.. nu maar iemand vinden die zich wil gaan opgeven voor xboxlive iemand?
En als ik nu mezelf aanmeld krijg ik dan ook een game? Of moet je Xbox Live hebben om iemand aan te melden?
Je kan proberen om jezelf aan te melden, want je hebt geen live nodig om iemand aan te melden en hier een game voor te ontvangen.
Dat zou vet zijn, dan koop ik zo'n deal en meld me aan voor Xbox Live + gratis game.... hmm dus 2 games + Live voor 90 Euro nou dat is nog eens mooi mee genomen. Edit: Ik bedoel dus een van de 5 deals die ze aanbieden op bol.com
Vertel hoe werkt dat want iemand die je aanmeld moet toch een starterkitje kopen? Wie gaat er dus nog een startekitje kopen wanneer ie al LIVE heeft??
tja, maar je weet niet of ze nu jou bedoelen, of degene die zich aanmeldt?? weet iemand hoe dat zit??
In deze draad was daar idd ook al het een en ander om te doen. Een duidelijke conclusie valt echter niet te trekken. Kwam er een beetje op neer dat die zin daar staat, en door MS toegepast wordt, om te zorgen dat als je vriend zich aanmeld met een trial jij dan geen recht hebt op een game. Echter, de letterlijke vertaling impliceert dat jij geen recht hebt op een game als jij je met een een trial aan gemeld hebt. Helaas niets aan te doen, het staat er gewoon verkeerd.
Maar als ik t goed begrijp kun je ook mensen aanmelden die al lang live hebben? Ik dacht juist dat je eerst iemand moest opgeven, en dat die dan vervolgens met dat emailadres een live account aanmaakt... Greatmo, heb je op al die spellen ook een bevestiging gekregen dat je ze ook daadwerkelijk krijgt?
Bij mij werkte het niet toen ik mijn vorige (1 jaar oude) account had opgegeven. Maar het ken ook geen kwaad dus je ken het net zo goed proberen. Ook krijg je geen bevestiging of iets dergelijks, het is gewoon afw88.
Gewoon als de actie voorbij is zeiken dat je je games nog niet ontvangen hebt... Ook als je zelf denkt/weet er geen recht op te hebben. "Nooit geschoten, altijd mis" zeg ik dan maar