Nog niks... Hebben jullie al reply? Vooral Grave, want Gforce krijgt hem gewoon niet (eerst xbox live, was niet de voorwaarde).
IK heb ook niks en ik heb gebeld en de volgorde maakt niks uit. Staat trouwens ook niet zo op de site maar goed.
ik had die actie pas gespot nadat ik xbox live had aangeschaft, ik denk bij mezelf dat word niks meer. paar dagen geleden pakketje, staat op de postzegel royal mail, ik denk: he dat komy uit engeland. dat is vast niet voor mij *kijkt* o toch wel. en wat zit erin?, pgr 2. danku, microsoft
Wat is een paar dagen geleden ? Was dat maandag of nog voor het weekend ? Zoals je hoort Jestix heeft berend zich ook eerst bij XBL aangemeld en daarna pas op de site en toch een game ontvangen.
Ik heb net een email gekregen en dit stond erin : Probleem is dat ik zeker weet dat ik het zelfde email adres heb gebruikt. Dit weet ik zeker omdat ik op dat email adres ook een bericht heb gekregen dat mijn account in werking was gesteld.
Net ook mail gehad. Haast precies hetzelfde mailtje, alleen ik ben al ooit eens eerder live gebruiker geweest, dus maakt niet uit dat je oude account niet meer bestaat etc en dat je een geheel nieuwe gemaakt hebt etc etc etc Najaaa anywaay
Bij mij staat dit erin : Ik moet ze dus het email adres mailen dat ik voor XBL gebruikt heb. Maar deze is dezelfde als voor Kurtnitro.com en hun zeggen dat ze niet overeen komen.
Ik heb ook een mail gestuurd of ze niet een fout hebben gemaakt. En gevraagd voor een tweede check, ben benieuwd.
Jah ik heb ook weer een mail terug gestuurd want bij mij waren de 2 emails gewoon gelijk. Microsoft bevastigde dat ik dat email adres op de site gebruikt had en ik heb in het dashboard van XBL gekeken en dat is gewoon hetzelfde adres. Ze doen er wel iedere keer lang over om een reply te sturen!
hmmm ik heb hem denk ik al 1.5 of 2 weken geleden gekregen. PGR2 had ik gevraagd, maar aangezien ik 4 dagen telaat was met inschrijven volgens die site (ik had al op die site me ingeschreven alleen nog geen live en toen heb ik 2 weken ofzo later live enzo daar geregistreerd en toen stond er dat het ging, maar op de site stond dat ik live voor 31 juli moest registreren, maar dat had ik dus niet gedaan) anyway ehhm game gehad, maar ik had hem nu al omdat ik d8 dat ik nix kreeg dus nu 20 euro gehad voor PGR2, dus vin ut wel mooi had liever rallisport 2 maargoed boeiend
Ik zie deze thread nu pas. Toen ik net xbox Live had gehaald kwam ik toevallig bij deze actie uit. Ik weet al niet eens meer wanneer het was. Ik heb mijn gegevens ingevuld, en daarna er niks meer van gehoord. Ik was het al vergeten tot opeens een paar weken terug Ninja Gaiden in de bus viel. Ik denk zo'n 2 maanden nadat ik mijn gegevens ingevuld had.