Ik ga een nieuwe account aanmaken, m'n oude vervalt toch deze maand. Dan krijg ik mooi wel die gratis game. Alleen is het beetje vaag hoe je je kan afmelden van live. Iemand een email adres oid waar ik m'n huidige account kan afmelden zodat er niet automatisch geld van m'n cc word afgeschreven voor verlenging? Bij voorbaat dank
ik heb mijn live een jaartje geleden gekocht, en dus voor 13 augustus; kom ik dan ook in aanmerking O
Oooh vet, ik heb Xbox live nog niet en ga ik volgende week nemen, dus ik krijg een mail ofzo dan? Want ik weet echt niet hoe ik dan aan die free game kom
Heeft iemand het nummer van de helpdesk. Ik heb 0800-0233894 geprobeerd maar die kan ik niet bellen met een mobiele telefoon.
Damn ik heb helemaal geen normale telefoon. Dan moet ik maar even bij mn ouders langs om te bellen. Ik heb mijn L!ve geregistreerd op 21 juli. Kom ik dan in aanmerking voor een gratis game of moet ik eerst iets op die site gedaan hebben voordat ik me aangemeld had ? En hoe gaat dat verder dan krijg je dan post ofzo over die gratis game ?
je had je 1st moeten aanmelden bij de site & geen 2 maanden trial gebruiken voor de rest weet ik t ook niet
Ik heb me als nog aangemeld op die site. Misschien kan het nog. Er staat nu ik me aan heb gemeld dat ik voor 31 juli XBox L!ve moeten aanmelden en dat heb ik ook gedaan
dit is wat je moet doen om in aanmerking te komen voor gratis game: als je een 2 maanden proefabonnement hebt: 1: trial abonnement opzeggen & checken of t is opgezegd bij het xbox hulplijn (0800 ..) 2: aanmelden via de site www.kurtnitro.com 3: starterskit aanschaffen & acount activeren op xbox live met dezelfde gegevens die je in stap 2 gebruikt hebt 4: eind augustus wordt t spel opgestuurd 5: als je niks ontvangen hebt eind september xbox hulplijn bellen (0800 ...)
Ik heb stap 2 en 3 omgedraaid. Nu hopen dat ze niet moeilijk doen. Zou wel mooi zijn. Ik heb mijn L!ve pakket gekocht voor €24,95 en daar zat MechAssault ook nog bij. Dan zou ik voor €25 Xbox L!ve hebben voor een jaar plus 2 games.
Op de site stond 13 augustus! Gforce, hehe Bol.com, ik ook heb het vrijdag binnen. Zat er bij jou wel 12 maanden blijkt dus dat ze en fout hebben gemaakt en dat het maar 3 maanden is
ik had dat zelfde probleem heb ff een belletje gepleegd en ze zeiden dat alles goed zou komen super service daar
Maar krijg je als je je aanmeld met die Ambassador kit ook een gratis game? Want het is wel een engelse versie van xbox live. Ik weet dus niet of dat uitmaakt. Lijkt me niet.