1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gratis game bij Xbox L!ve

Discussie in 'Games' gestart door iRoy, 23 jul 2004.

1. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zondag de 25ste mijn xbox live aangesloten heb ik nu ook nog recht op zo een spel?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het was de bedoeling om je eerst aan te melden op de site en dan pas je L!ve aan te sluiten. Helaas heb ik het ook andersom gedaan. Ik zou als ik jou was alsnog aanmelden op de site en dan maar afwachten.

3. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt toch tot 13 augustus?

4. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, heb me ook maar aangemeld. Heb sinds een week of twee live (weet niet meer precies) en hoop dat ze niet te moeilijk doen. :{

Afwachten dus maar. :D

5. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja dus

6. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het zo kut dat je geen bevestiging krijgt, komt die nog? En die customer service geeft ook geen reply verdomme..

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon even af wachten tot je ites krijgt anders zou ik oer een week nog eens bellen naar de CS.

8. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    REGELS AANBIEDING

1. Deze aanbieding is geldig voor inwoners van Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Nederland, Duitsland, Spanje, België, Finland, Denemarken, Noorwegen, Oostenrijk, Ierland en Zweden die ten minste 13 jaar oud zijn, met uitzondering van medewerkers van Microsoft en zijn agenten en hun familieleden en een ieder ander die professioneel betrokken is bij deze aanbieding.

2. Alle deelnemers moeten de Xbox Live Starter Kit (waar het jaarabonnement voor Xbox Live bij inbegrepen is) hebben gekocht en zich tussen 15 juli en 13 augustus 2004 hebben aangemeld bij Xbox Live om een gratis Xbox Live game te ontvangen.

3. Deelnemers aan de actie met een gratis proefabonnement op Xbox Live komen niet in aanmerking voor deze aanbieding.

4. Om in aanmerking te komen voor een gratis Xbox game, moeten deelnemers het online registratieformulier invullen op www.kurtnitro.com. Het tijdstip waarop de mogelijkheid voor het registreren wordt gesloten, is 23:59 op 13 augustus 2004.

5. Inzendingen die niet volledig, onleesbaar of beschadigd zijn of worden ontvangen na 23:59 op 13 augustus 2004, worden als ongeldig beschouwd. Er wordt geen verantwoordelijkheid geaccepteerd voor inzendingen die verloren, vertraagd of beschadigd zijn tijdens de verzending. Microsoft bevestigt succesvolle inzendingen via e-mail.

6. Na afloop van deze aanbieding vergelijkt Microsoft de database van nieuwe Xbox Live-abonnees met de database van online registraties voor deze aanbieding. Voor elke succesvolle registratie die overeenkomt met een aanmelding bij Xbox Live tussen 15 juli en 13 augustus 2004 (waarbij hetzelfde e-mailadres is gebruikt), krijgt de deelnemer een gratis Xbox game, afhankelijk van beschikbaarheid en zolang de voorraad strekt (geschatte verkoopprijs €70). De succesvolle deelnemers kunnen één gratis Xbox Live game kiezen uit de volgende titels, zolang de voorraad strekt: RalliSport Challenge 2, Ninja Gaiden, Amped 2, Project Gotham Racing 2, Midtown Madness 3, Top Spin, Crimson Skies: Highroad to revenge en Links 2004. Er wordt geen geld als alternatief geboden. Microsoft behoudt het recht om een van de bovengenoemde games te vervangen door alternatieve games.

7. Microsofts beslissing over prijswinnaars is definitief en Microsoft zal hier niet over corresponderen.

8. Prijswinnaars worden per post of e-mail ingelicht voor 20 september 2004. Prijswinnaars moeten mogelijk deelnemen aan publiciteitsactiviteiten die met deze promotie te maken hebben.

9. De aanbieder is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, United Kingdom.

10. Alle games worden in augustus verzonden. E-mail ons op xboxwins@microsoft.com als je op 30 september nog niets hebt ontvangen.

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben het steeds over prijs winnaars, maar als ik het goed begrijp krijgt toch iedereen met het zelfde email adres een game of niet.

11. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een NAAI streek

12. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze daarover een mail gestuurd (2 weken geleden), maar heb nog steeds geen antwoord :mad:

13. hutkofer

hutkofer Guest

Godverdomme, mijn account is vanzelf verder gegaan, zonder waarschuwing ofzo..Ik had een pakketje gekocht, zodat ik nieuwe headset enzo had, en nu is hij gewoon verder gegaan..dus doei gratis spel, en een starterspaket voor niets gekocht!

14. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Starterspakket kan je nog wel gebruiken, je kan de code gebruiken om je account met een jaar te verlengen (dus tot 2006), heb ik ergens in een andere tread gelezen (weet niet meer waar).
    Edit: Gevonden! KLIK

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als het goed is krijg je maand vatevoren van microsoft op je opgegeven email adres een waarschuwing wanneer je het moet opzeggen. Heb mijnes vandaag afgezegt. morge even nieuwe aanmaken met m'n setje :)

Dus als het goed is krijg ik dan ook een gratis game omdat ik me voor 13 augustus heb aangemeld onder nieuwe account, heb me al aangemeld op die site. Kan ik nu gewoon m''n email adres gebruiken die ik ook voor m'n opgezegde account had? Of krijg je dan geen game?

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  16. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al mail gehad mischien?

17. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff.. Ik had op 4 augustus een ambasador kit besteld van bol.com, staat er vandaag pas:

In bestelling bij leverancier
    Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier.

Dus ik kan mijn Rallisport Challange 2 wel vergeten :mad:

18. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Koop morgen snel een kitje bij mediamarkt ofzo voor 30 euri en stuur de bol.com-kit terug (kost 5 euro, maar is niet veel voor een gratis spel) of hou die tweede kit, verkoop of ruil mechassault en je hebt een jaar extra Live voor 30 euro (en een extra headset). Heb ik ook gedaan. :)
    _0/

19. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    Was het maar zoeen feest hier! Mediamarkt verkoopt het nog steeds voor 60 :confused:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij de Replay zijn ze €25 incl. MechAssault.

Deel Deze Pagina