Ik wil niet lullig doen, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat we straks genept worden. Bij de xbox helpdesk weten ze niets wat te maken heeft met kurtnitro. Bij de helpdesk zeiden ze dat deze actie niet van microsoft af komt. Ik heb een email gestuurd naar kurtnitro van dat ik nog steeds geen email heb ontvangen. Het leek mij namelijk dat zodra je je aangemeld heb bij kurtnitro je gelijk een email kreeg. Of die email die ik gestuurd heb heb ik als repley Ill case this up. Maar tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik vind het een vage bedoeling Nog een maandje wachten, als er dan nog niks gehoord is, maar even mailtje sturen oid
Ja dat vondt ik ook vaag er stond wel reclame op de xbox site over kurtnitro. En bij de helpdesk wisten ze wel over kurtnitro maar ze zeiden dat die actie niet door microsoft geregeld is.
mischien w8en ze eerst tot ze alle games binne hebbe en beginne ze dan pas met versturen van bevestigingen (tis maar een ideetje )
kook nie echt maar tzou wel leuk zijn als er volgende week in 1 keer een paketje door de brievenbus valt (of dat er een paketjes dienst aanbeld )
Tja voor de mensen die toch niet meer geloven hoop ik ook dat ze niks krijgen. Zoals al een paar keer eerder gezegt is gaan ze eerst alles controleren. Als je een mailtje krijgt zal dat ongeveer een maand kunnen duren, dus tot begin october. Daarna zullen ze pas de spellen gaan versturen.
Zoals je weet werd die actie is 10 verschillende landen gehouden. Je kunt dus heel veel mensen verwachten die mee willen doen (miljoenen). Voor iedere persoon moeten ze controleren of hij zich ook daadwerkelijk tussen beide datums heeft opgegeven en of het opgegeven email adres overeen komt met het emailadres dat bij XBox L!ve is gebruikt. Hier gaat gewoon veel tijd in zitten!
Ooit gehoord van progameren? Dit gaat allemaal automatisch hoor, ze kijken het echt niet stuk voor stuk na, dat doet een computer.
Ooit gehoord van database vergelijken. Misschien moeten ze het programma nog maken. Ze hebben laten weten dat het zeker een maand kon gaan duren voordat je een email krijgt. Dus voordat alle ongeduldige kindje zoals jij gaan huilen nu gewoon even afwachten............
Ik huil niet hoor, en er bestaan geen programma's om te controleren? Pah! En ja, maakt mij pissig dat het zo lang duurt
Bestaan wel programma's maar je moet rekening houden dat er 2 verschillende databases zijn. 1 is in ieder geval van Microsoft de andere weet ik niet. Dit zou een reden kunnen zijn dat het lang duurt, maar er kunnen nog zoveel meer redenen zijn.
ik vind het iig wel jammer dat kurtnitro niet even een bevestigingsmailtje stuurt, zo van: 'We hebben je aanvraag ontvangen en we zijn nu de lijsten aan het controleren, je spel wordt voor 21 januari 2010 verstuurd...' Maar ja, ik zie wel wanneer er iets in m'n brievenbus valt
Geen bevestigings mail vantevoren gehad oid? *Heeft nog enige hoop dat de ie ook nog een game krijgt*