Nou, als hij gejat wordt kom ik er dus nooit wat van te weten(is al eens eerder gebeurd bij mij ). Lekker dan, anyway, hoop dat ik hem binnenkort ook heb
En ik begrijp er echt nog steeds niets. Ik vraag me af of hi een flauw grapje maakt of dat hij echt zijn game heeft ontvangen van kurtnitro. Ik heb in indergeval nog niets binnen. En ook geen mail gekregen. En ik heb nog steeds het gevoel dat we kunnen fluiten naar die gratis game. Maar de tijd zal het leren. In indergeval nog 10 dagen en dan stuur ik weer een mail naar die kurtnitro.
Ik heb mijn gratis game (via kurtnitro) wel degelijk gehad hoor en ik heb geen mailtje ofzo ontvangen. Jullie zullen binnenkort wel aan de beurt zijn
ik heb 6 augustus live genomen en toen wist ik nog niet van die actie, denk je dat als ik zou opbellen, dat ik er dan een krijg?
JAAAAAAA ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik heb ook RalliSport2 besteld. En er zat een brief bij. Als je die brief zelf wil lezen als je hem binnen krijg zal ik een spoiler maken. Spoiler Je hebt goed gedaan! En dankzij jouw inspanning heb jij een gratis Xbox Live game verdiend! Wist je dat je je gamertag kunt aanmelden bij Xbox.com? Je kunt dan je Friends List online bijhouden! Houd Xbox.com in de gaten voor het laatste Xbox Live Nieuws en de nieuwste acties... We hopen jou en je vriend(in) gauw tegen te komen op Xbox Live. Het xbox Live Team.
kwam vanmiddag thuis uit school, lag daar een mooi pakketje te wachten met daarin Ninja Gaiden van de Nitro Kurt actie!!