Ik heb Ninja gaiden net binnengekregen Alleen ik zit nu al vast, wat een tyfus moeilijk spel Ik krijg de seal er niet af
M'n eerste jaar was afgelopen voor xbox live dus die opgezegt en een week later een nieuwe account aangemaakt. 3 dagen daarvoor al bij Kurt Nitro aangemeld. Hoe controleren ze wie nieuw is etc en recht op een game heeft? Want ik heb wel zelfde email adres gebruikt als m'n oude account...
Nou ik zou gewoon morgen of overmorgen ff mailen. Ze zeiden dat als je na 30 september niet heb je ze dan moest mailen.
Als het goed is staat dat hier in deze tread. Of anders is het te vinden op de kurt nitro site bij de voorwaarden.
Ik heb net een email verstuurd. Post was geweest en hij zat er niet bij. Waarschijnlijk krijg ik dan ook geen game, maar dan wil ik nog wel weten waarom niet.
Het kan zijn dat de een de game 1 week eerder heeft(like me) en de ander paar weken langer moet wachten, geduld....
Op de site staat dat je het spel voor 1 ocktober zou ontvangen. Als dat niet het geval was moest je even een email sturen.