Gratis Gamecube!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door salva, 6 mei 2004.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de stroom uitvalt is gewoon grote onzin, mocht dat wel zo zijn kun je gewoon naar een andere provider overstappen in de algemene voorwaarden staat tenslotte dat dit nooit en te nimmer mag voorkomen.

Verder scheelt het mijn gewoon zo'n 200€ p/j omdat ik eerst bij de NRE zat en die was gewoon duurder.

Ik heb mijn cube nu en kan eindelijk de game Star Wars Rogue Squardon II en III gaan spelen en voor mijn Dochtertje van vijf zijn er legio games op de cube in tegenstelling tot de xbox da's mijn liefje. Verder is het ding klein dus fijn om mee naar andere te nemen enzo.

Ik ben er blij mee in iedergeval :9

en hier is de link voor diegene die het niet kunnen vinden http://www.bartsmit.com/acties/energiedirect.phtml

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe van de bartsmit site gehaald :

dus als ik het goed zie, zit je er 2 jaar aan vast en kan je dus ook niet overstappen.

3. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar ik zie dat niet als een probleem daar ik hiervoor al jaren bij de duurdere NRE zat. En ze zijn daar natuurlijk ook niet gek he 8) zou wat zijn mensen een cube van 100€ geven zonder de zekerheid dat ze blijven.

Vergelijk hun prijs eens met die van deze site http://www.energiewereld.nl/services/i_calculator.htm dan zul je zien dat ze niet duur zijn.

Zo betaal ik bij energie direct 248,53 p/j en bij de concurrenten minimaal 420.78.

Maar goed ik ga jullie niet proberen te overtuigen ik krijg er geen geld voor, ik ga lekker Star Wars spelen doei ;)

4. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe :9 Star wars Rogue Squardron III is rete cool en een MUST HAVE voor elke Star wars Fan!. Valt me niet tegen wat die cube aan graphics eruit perst. Ben toch wel blij met het ding je neemt hem namelijk makelijker mee dan de xbox omdat de Cube lekker compact is. Natuurlijk blijft de xbox een beter apparaat maar mijn bevalt het paard wel.

5. MrTroy

MrTroy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook, leuk ding. Hij is nog compacter dan ik had verwacht! :)

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Erg leuk voor je! Maar beetje nutteloos om dan deze draad omhoog te schoppen ;)

7. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    precies.. Alle providers pleuren die stroom gewoon in één grote pot als het ware.... Je komt dus nooit zonder te zitten.
    Als je groene stroom hebt, kan het dus feitelijk zo zijn (en is het waarschijnlijk ook) dat je gewone stroom ipv groene stroom gebruikt :) je zorgt er alleen voor dat het aandeel groene stroom in de pot groeit...
    Hoe het dan precies zit als een provider een te groot aantal abonnees heeft en de pot niet kan bijvullen met zijn aandeel, weet ik niet...

en ik heb al een gamecube, en ik hoef geen groene stroom ;)

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En ben je waarschijnlijk veel te laat, want deze draad viert bijna zijn 1e verjaardag _0/

9. MrTroy

MrTroy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met het omhoogschoppen wilde ik maar even aangeven dat de actie nog steeds loopt (en dat, met de nieuwe energietarieven, dit zeker wél de goedkoopste oplossing is). ;)

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Loopt die actie nog steeds? :{:{ Dan heb ik niets gezegd O-)

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg hebben wij al een tijdje groene stroom, anders waren we denk ik wel overgestapt met deze actie.

Vrij onbekende leverancier trouwens, ik betwijfel of alles daar zuivere koffie is...

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat dat dan op bartsmit.com? :confused:

13. MrTroy

MrTroy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hierzo :)

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is iedereen zo huiverig...... weet je wel wat groene stroom is? ... ze geven je gewoon "grijze"stroom maar ze investeren met jou geld in meer projecten voor toekomstige groene stroom.... je krijgt dus geen groene stroom maar gewoon de standaard stroom..

kheb et hier al jaren

niks mis mee

Deel Deze Pagina