1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis iPod Nano bij de Dixons!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iRoy, 29 mrt 2008.

  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook alleen de bevestigingsmailtje gehad..nog niks over dat ze het niet leveren ofzo.
    Ga er ook eerst vanuit dat het niet geleverd wordt..zie wel wat ze zeggen..wordt het wel geleverd..nou ja, mooi dan.
    Stond trouwens gewoon dat ze nog op voorraad waren toen ik ze bestelde..nu staat hij ook weer op de site..alleen dan voor 130 euro of in die buurt.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja opzich.. Als we pech hebben zijn er mensen die er 50 besteld hebben. Dan is het grapje snel over. Anders is er nog wel een kans dat het uitgeleverd wordt. Maar niet als er totaal 1000+ in bestelling staan.
     
  3. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou nou wat een taal. Het gaat er mij om dat de mensen die hem niet besteld hebben alleen maar zeggen: Je krijgt hem toch niet! Dat weten wij ook wel, maar niet geschoten is altijd mis. Ik heb bijvoorbeeld GoW en NFS Carbon goedkoop gekregen. En de keer erop bij de Otto krijg je niets.

    Uit het verleden is dus gebleken dat je bij dit soort acties soms wel en soms geen geluk hebt. Ga dus niet meteen weer beginnen dat we toch niets krijgen want dat is niet perse waar.
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, heb ook wel eens vaker gehoord dat er wel bezorgd werd..ligt er gewoon aan.
    Maar nogmaals..zie het wel.beetje hopen mag toch..hehe, heb toch echt een bevestigingsmail gekregen en ze hebben het vanochtend gelijk van de site gehaald..maar de hele dag hebben ze nog geen moeite genomen om te mailen of bellen dat het niet door gaat ofzo..morgen zal ik ook wel niks horen..dus zal het wel maandag worden, aangezien het dinsdag thuis bezorgd wordt. Heb er 2 besteld..was ook niet zo gek om er 50 te bestellen. Gewoon mijn orderstatus in de gaten houden..hehe
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou laat ik er dan scheer je weg van maken. If that makes you happy.
     
  6. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    :x (houdt de eer aan zichzelf)
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Oh god, ik ben altijd te laat voor dit soort dingen. De TV, de faceplate, de Halo 3 gold maanden 8)

    Heb dan wel een iPod Classic 80gb maar een gratis iPodje erbij is nooit mis natuurlijk.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook mooi meegenomen voor mij :cool:
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb er ook een besteld, maar ik zie ook weinig kans dat het ding daadwerkelijk geleverd wordt. Dit zegt Dixons namelijk zelf in haar algemene voorwaarden:

    Het lijkt me dat een prijs van 0,00 euro wordt gezien als een evidente onjuistheid ;) Ik vrees dus dat we kunnen fluiten naar onze Ipod :'-(
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja wie weet dat die gasten in dat magazijn snel ff die meuk opsturen. Who knows:p We weten het iig pas morgen. Dan krijgen we of een mail of zien we dat die meuk verzonden is :D
     
  11. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep :)
    Ik hoop iig dat ze gewoon leveren, tis namelijk best een mooie mp3 :9
    Heb dan wel een telefoon met 4 GB maar een iPod kan er altijd bij, of 2 :)
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    zou er toch ook wel hebben gestaan met die faceplates..en toch hebben ze die toen wel vrijgegeven..
    maar ja, nogmaals..ga er vanuit dat het natuurlijk niet wordt opgestuurd..
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben ze het weggehaald. De aanbieding staat er nog maar zonder prijs. En als ik erop klik kom ik op dezelfde pagina terug..

    edit: was al bekend. :+

    jammer :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha,

    Dat komt omdat die faceplates echt 2 cent kosten! Dat was geen fout..

    Ik heb er hier 5 liggen.. :D
     
  15. DutchDragon123

    DutchDragon123 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze alsnog geleverd worden wil ik er wel een overkopen van iemand voor 20 euro ofzo
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Denk je echt dat als iemand een gratis iPod krijgt, hij die voor de aardigheid voor haast niks verkoopt? Denk dat je gewoon de normale Marktplaats-prijs zal moeten betalen.
     
  17. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, idd ik doe ze dan echt niet voor 20 euro weg. Minimaal 100 euro als ik zo op marktplaats rond kijk.
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Welke faceplate was dat dan :9
     
  19. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk worden alle orders gecanceld.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die voetbal faceplates van WK Germany
     

Deel Deze Pagina