Iemand die maple story speelt op bera? 1. kwil bow/hat/legs kopen voor lvl 35 , 2 je account naam, heb vrienden nodig .
Heb net Maple Story geinstalleerd, ziet er heel liev uit. Maar voor m'n eigen bestwil ga ik er morgen mee aan de slag, anders zit ik hier tot 5 uur.. Welke channel zit je, Tco?
Meestal 7 maar je kunt altijd switchen tussen channels. Edit;Als je een char maakt rol dan wel ff direct goed, een mage moet 4/4 strenght-dex hebben, een warrior of bowman 4/4 intell-luck. Duurt wel ff maar dan wordt ie perfect je kunt ook gaan voor 4-5 of zo. edit2; Ps heb me bow/armor gekocht.
Ik zag inderdaad dat classes verschillende stats nodig hebben, maar dat vind ik allemaal nog wel uit. Ga er vanmiddag aan beginnen..
www.hidden-street.net, Daar kun je alle classes zien, skills etc en de 2nd en 3th job advancement; Ff basics; Je begint een beginner, op elk lvl krijg je 5 stat points en op lvl 10 kies je een job, op lvl 30 je 2nd en 70 (nog niet in de game) je 3th job. Bijv; 1st job is magician en die kan dat toevallig op lvl 8 en op lvl 30 kun je kiezen tussen 3 classes van mage. En dan krijg je 3 skill points elk lvl vanaf 10 voor skills.
www.barafranca.com / www.barafranca.nl - Dit heb ik echt tijden gespeels en ik ben zelfs admin van de game geweest. Ik heb daar samen met veel mensen grote stukken van het sdpel ontworpen en verbeterd. Omerta heeft een enorme mIRC community en is daarom erg gezellig en uitdagend. Hoewel ik het nu niet meer speel is het, als je in die community zit, erg leuk. **** 4 sterren Daarnaast heb ik veel Prisontale gespeeld, maar daar moet je inmiddels voor betalen
Wie spelen er op dit moment ROSE online? Het ziet er echt cool uit, ben aan't overwegen het te downloaden.
En anders wil ik Kalonline gaan spelen, welke is beter? edit: knightonline ziet er ook wel kicke uit.... eehm welke is het best? ik hou een beetje van morrowind wow spellen ko/of ko?
Mja aan een gerucht heb ik natuurlijk niet zo veel. Zolang het gratis is, is het gratis. Als ik moet gaan betalen kap ik ermee. Easy as that. Dus; wie speelt het nu nog?
dioga: be warned, t is een bruut spel, alleen als je geen geduld hebt moet je dit niet spelen, ik kan t jammer genoeg (nog) niet spelen omdat me computer te klote is. downloaden van de setup gaat snel, en bij t installeren moet je een aantal keer patchen omdat t nog een BETA is
ik denk dat knight online dan meer bij jou in de smaak zou vallen. Maar je kan ze tog gewoon allebei proberen dan merk je het vanzelf wel.
misschien eens Knight-Online... een 3d fantasy MMORPG BTW nog een pluspunt: Als je iets vraagt word je niet meteen een n00b genoemd maar helpen ze je gewoon.. doe ik ook altijd bij anderen.. **** 4 sterren BTW ik ga Maple Story nu installeren ( 16 September '05 22:00 uur )