1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis spel xbox live hoe?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mamasnapterniksvan, 27 aug 2018.

  1. Mamasnapterniksvan

    Mamasnapterniksvan New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Mijn zoontje heeft sinds een paar maanden een xbox one. Nu lukt hem eigenlijk het meeste zelf maar nu loopt hij toch even vast. Hij heet een jaar Xbox live gekregen en nu wil hij de gratis spellen van deze maand downloaden. Het gaat om epic mickey 2 als we het willen gaan downloaden vraagt xbox om een geldige betaalopties in te voeren met de mededeling dat het gratis is. Ik heb mijn bankrekening al gekoppeld dacht ik maar nu vraagt hij toch om PayPal of creditcard , wie kan me helpen?

    Bedankt groetjes ilona
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    https://support.xbox.com/nl-NL/my-a...ith-gold-faq#8d83397b533441c08226774005bfa0cf

    Wanneer ik een game van Xbox.com probeer te downloaden, krijg ik het bericht 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend' te zien. Worden de gratis Games with Gold in rekening gebracht?

    Gedownloade Games with Gold worden niet in rekening gebracht. Voor de Microsoft Store is een geldige betalingsoptie nodig om Xbox 360-games te downloaden. Er wordt echter niets in rekening gebracht aangezien Games with Gold gratis is voor Xbox Live Gold-leden.


    Je zal dus een creditcard of Paypal moeten koppelen aan het account.
    Je zou kunnen kijken voor een prepaid creditcard of even een Paypal account aanmaken.
     
    Mamasnapterniksvan vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel een head-up. Als je paypal wilt koppelen aan je xbox account ( Microsoft account ). Moet de paypal rekening aan je bankrekening gekoppeld zijn. Anders accepteerd Microsoft hem niet. De reden hiervoor is ( en waarom Microsoft voor een Creditcard vraagt ) is om te bevestigen dat je bent wie je bent. En dat kan met een losse paypal rekening niet.

    Ik zelf heb paypal gekoppeld, succes!
     

Deel Deze Pagina