Ik vind dat ik die demo verdien, want ik ben een zielige jongen. Ik woon in een doos in een stad. Welke stad zul je, je wel afvragen? Dat zeg ik niet, want straks gaan jullie mij opzoeken en mij uitlachen. Ik hoorde 2 jaar voordat de xbox uitkwam dat er een super console werd ontwikkelt en die moest ik hebben............... ik heb stad en land afgereisd met mijn hond om geld te verdienen en toen de xbox kwam......ja, ja meteen gekocht. Maar toen kwam de grote tegenvaller ik kon geen spellen kopen. Ik heb de xbox nu al zo lang zonder spellen, daarom zou ik het heel leuk vinden als jij mij die demo toestuurt zodat ik die kan spelen, dan heb ik teminste wat om te doen in de koude wintertijd die ons tegemoed komt, want de doos waar ik in woon is ook niet alles. Ik heb ook nog wel een foto van mijn doos maar ik kan die nergens online zetten, dus als iemand weet waar ik dat zonder te regristreren kan doen graag, ik kan hem natuurlijk ook mailen anna!
Als je een foto kan maken heb je een digicam en je hebt een PC. Zo arm zul je wel niet zijn Maar die anne is echt aardig hè. Ik zij laatst nog: "Wat is die Anne aardig". Er zijn ook mensen die zeggen dat Anne niet aardig is, maar ik vind van wel hoor. Poee...wat is Anne aardig. Ik heb zelfs gehoort dat ze zo aardig is dat ze MIJ een Splinter Cell demo gaat geven. Aardig van haar hè.
Better close? Bedoel je niet Better clothes? Sowieso rukt je engels aan alle kanten Neen jij bent niet degene die die demo zometeen op de mat heeft liggen denk ik
ik hoop het wel Want ik kan wel wat Splinter Cell gebruiken. En mn kleine broertje van 6 helemaal want die heeft het er de heletijd over. En wil heletijd splinter cell spelen buiten ofzo. Maar ja dat ligt aan Anne
Hello Hey, Ik weet niet echt of dit een reden is, maar ik heb een 'artwork' van Splinter Cell veranderd met een paar effecten en een high-tech uiterlijk gegeven. Het zijn er twee, numer een is in wat lichtere kleuren en is het detail duidelijk en de tweede heeft (vind ik) een mooiere kleur maar zijn de details wat onduidelijker geworden. Hier zijn ze. Sorry voor het formaat.
Ik wil hem heel erg graag, omdat ik gewoon de grootste splinter cell fan ben en een special aan het maken ben over deze supergame!
Ik wil hem wel hebben om hem toch te spelen, ik wil namelijk uc kopen ongeveer aan het eind van het jaar begin volgend jaar en kan dan geen geld kwijt aan splinter cell.
Nee ik vind mensen die nu ook zo'n plaatje maken, heel leuk enzo, maar Cyberpunk was de 1e......met mijn triest verhaal zal ik wel niet winnen toch een lijpe Punker
Ik hoef hem ook niet perse, maar ik wilde ook even laten zien dat ik een goede designer ben. Anyway, ik heb me best echt gedaan hoor. En zo ong. 10 minuten verder.
Duh.... De echte Splinter Cell is degene die er een tatoo van heeft, die heeft wat mij betreft gewonnen
Nee ik vind mensen die nu ook zo'n reden geven, heel leuk enzo, maar TJAKKAAAA was de 1e...... Zo kan ik het ook..
Tijd voor nieuw foto materiaal... Ehm.. Overtuigingsmateriaal!! Jaja... Hij heeft me steeds meer nodig... Ik kom er aan hoor jongen.... Hoor je me!!!! I'M COMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!