Gratis Webhosting

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door malak622, 7 okt 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

www.freewebs.com

Wederom gratis.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is geen nadeel hoor, elke fatsoenlijke webhost biedt ftp-ondersteuning om je site up te loaden. En je kunt ook een ander FTP programma gebruiken hoor, zoals CuteFTP of FlashFXP, zelfs met Internet Explorer kun je ftp gebruiken.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weet er iemand waar je een gratis domein naam kunt aanvragen? Ik heb nu namelijk dit gratis weten te regelen:
    Free Plan
    500mb Space
    5 gb Bandwidth
    Unlimited mySql databases
    Unlimited FTP accounts
    Unlimited Addon Domains
    Unlimited Parked Domains

Maar nu heb ik er alleen nog ff een gratis domein voor nodig :)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Domein namen zijn niet gratis omdat die geregistreerd moeten worden bij een stichting en die doen dat niet zo even gratis voor iedereen :) .nl inelkgeval.

.tk kan wel als je wilt Moet je even naar www.domain.tk gaan.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het maakt mij niets uit wat erachter word geplakt, zodra ik maar een url heb die een beetje van normale lengte is. Maar op dat domain.tk staat dit:
    "You can choose our free domain name (FREEDOMAIN.TK) but you will need an existing web address to get started immediately". Moet ik dan niet nog steeds betalen?

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, je linkt die hosting van je aan je .tk domein.

Ze bedoelen dus dat je daar een gratis domein kan aanmaken maar dat je wel je eigen hosting nodig hebt.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, ok. tnx :) Hopenlijk gaat het allemaal goed, maar dat zal wel lukken ;)

EDIT: ik moet op die site die je noemde mijn current webadres invoeren, maar op die site waar ik de host heb vragen ze hierom:
    "Domain(subdomain or your own):"

Hoe moet ik dat dan doen?

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je dat invoerveld niet blanco laten? Het gaat altijd zo van je hosting is geregeld en dat is bijv zo'n url van www.pipo00020202.geocitiesfreehostingblablabla.com/pipo en dan voor je die url in bij dat .tk.

Als je dat invoer veld bij je hosting gewoon blanco laat dan moet het toch lukken? Waar heb je die hosting en hoe bereik je je pagina?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mn hosting ga ik hier halen. Het is nogal veel om gratis te krijgen(500MB), dus daarom moet je eerst op dat forum flink gaan posten. Daar krijg je dan "punten" voor. Dat heb ik dus gedaan :+ Ik heb nu genoeg punten(iBux) voor zo'n host. Het enige wat ik nog moet invoeren is dus dit:
    Domain(subdomain or your own):
    Username:
    Email Address:
    Site Description:
    Number of iBux you have:

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer is eerst .tk te registreren zonder current webadres. Dan voer je die .tk in bij die hosting van je. Dan zou het moeten werken, zo niet dan kan je misschien het IP van je server invoeren in je .tk adres.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Srry voor de dubbelpost, maar ik wil het allemaal ff hebben afgehandeld :+ Ik ben hier niet zo handig mee, maar dit zei hij toen ik vroeg of ik persé een domain moet opgeven:
    "yes you can buy a domain and have it for your site but when you get one you will need to switch you DNS to ns1.ifobos.com and ns2.ifobos.com"

Ik snap daar dus geen moer van, dus als iemand kunnen uitleggen wat dit inhoud dan zou ik daar erg blij mee zijn. Het probleem is niet de taal maar meer wat het nou eigenlijk inhoud. Ik snap daar dus helemaal niets van :+

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoeld dan denk ik dat de DNS van je domein naam naar de hosting geschakelt moet worden. Maar probeer is wat ik voor je reactie zei ;) (vorige pagina)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat had ik idd nog niet gelezen :+ Maar dat blanco laten helpt niet, want dan krijg je dit te zien:
    "This referer URL already exists. In order for everyone to have equal chances in registering their Dot TK domain name, two or more domains cannot point to one referer URL. If you feel that this message is an error, please contact Dot TK at the support page".

Hoe kom ik dan aan de IP van mn server?

EDIT: Volgens mij is het er gewoon mogenlijk om mn username die ik daar heb. Dus dat doe ik dan wel gewoon. Als ik daar nou eerder achter was gekomen... |:- Ach ja, als het toch niet gaat lukken, dan kom ik weer terug :D O-)

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Succes :)

15. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    http://eof.servehttp.com

Dit is een volledige gratis hosting site.

Onbeperkte ruimte,
    ftp access,
    phpmyadmin installatie toegestaan,
    alles!

Het is een prive-pc met windows 2000 en sql server die draait op Apache.

Ik heb mijn website er ook,
    Ik help hem (uit engeland) beetje met t beveiligen van zijn site.
    (laatst kon ik nog in httpd.conf komen, maar nu gelukkig niet meer!)

Ik raad je deze site zeker aan!

btw, dus ook php, mysql, asp etc. zijn toegestaan...

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tnx, maar ik ben er nog niet :+ Ik heb nu het progje WS FTP_LE en nu moet ik dus inloggen. Maar ik snap er dus helemaal niets van :+

17. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer anders SmartFTP :p

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zal het doen, maar eerst ga ik maar eens me aanmelden bij die site van x-factor aangezien ik daar onbeperkte opslagruimte heb... Want waar ik eerst mn host had, daar hebben ze hem alweer uit de lucht gehaald :+ Ze kregen namelijk ineens heel veel vraag, en dat konden ze niet aan :+

EDIT: ik heb me aangemeld, maar die site is wel ontiegelijk langzaam :'-(

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  19. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hij hoort normaal gewoon snel te zijn,

probeer het straks nog een x..

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2