Nope, ik heb net een tweede ingevuld, werkte gewoon! Halo 3 Ranked playlists kunnen in ieder geval niet gespeeld worden met trials.
Dat lijkt me wel? Heb je nu al xbox live gold dan? Ik weet eigenlijk niet wat er dan gebeurt: ik denk eigenlijk niet dat je de 2 dagen op kunt laten tellen bij je totaal aantal uitstaande Gold dagen. Als je nog geen Gold hebt kun je natuurlijk altijd testen of het werkt door een game online te gaan spelen
Ze werken prima, ik kende deze site al een tijdje. Je moet er alleen niet teveel achter elkaar invoeren. Ik had er voor m'n vriendin 22 ingevoerd, de volgende dag waren ze allemaal weg. 1 voor 1 werken ze prima.
heb net nog even geprobeert maar bij mij geeft hij nu hele tijd aan retrieving code... Is dat bij jullie ook het geval??? ps. Als iemand er nog een paar over heeft zijn ze welkom.
'T is gebeurd met de lol. Zie deze nieuwe tekst wanneer je alles hebt ingevuld: Dus nog maximaal 1 maal per 24 uur een code.
Heeft er iemand nog wat 48 uur kaartjes over?.. Heb call of duty 4 geleend en wil eens via internet spelen (ik krijg die site maar niet goed heb, 10 x geprobeerd hij zegt iedere keer dat ik het woord niet goed getyped heb stom ding)
ik heb alles ingevoerden de site zei dat ik binnen 72 uur d8ik, een trail kreeg, maar nog steeds niets ontvangende 72 uur is inmiddels al wel voorbij...