damn it, ik heb nog niks.. maar ik had gebelt , er kwam zoiets uit: ik = ik Helpdesk = H H: Hello, I am ??? how can i help you? Ik: ''hello this is Mark form The Netherlands.. H: hello Mark, Ik: I gave up (ofzow ) with the I Love Live Action a few weeks ago, and they said in an e-mail that I would recive Ghost Recon before september 1, but i did not got anything.. blabalblblb H:I see, can i have you Gamertag please? Ik: FreaX Thats F-r-e-a-X H: ok, and you realname+adress please IK: blaablbalbalba in de dorpstaat (en gespelt etc..) H: Can i have your city please Ik: ofcourse: thats Rosmalen , do i need to spell it? H: no, i know the city, I am from the netherlands but i am not allowed to speak Dutch now so.... Ik: heheh H: Oke, i will report this to my manager because i can not give you some information my self, So you will get a call of us soon.. Ik: oke.. H: thank you for calling xbox costumer service H: Bye Ik: Bye... hahahahah, ik had gewoon Nederlands kunnen praten
Ok, eindelijk binnen, alleen twee keer UC . Ik met mn stomme kop heb die twee keer besteld, 1 keer dat je een friend moest aanmelden en je zelf, en ik dacht dat er 1 van die twee verkeerd was dus heb ik ze twee keer. Nouja.
ROFL hehe dat is echt geinig! maar dan nog, waarom geen Nederlands als ze toch een nederlander aan de tel. hebben? misschien omdat ze anders alles in andere talen hebben, als ze later iets willen controleren wat ze opgenomen hebben ofzo.. denk ik, maybe.. whatever
Of de Manager stond met een grote knuppel in z`n handen voor het geval dat.. hoe dan ook, ze zouden me dus nog terug bellen maar niks gehoort... damn`t ik word echt gek... ik wil GR!!!
Ik had geen probleem..... had ook een probleem dat het wat langer duurde maar toch een dag of wat later kreeg ik een phonetje en tada ik heb mijn game.... LOL Ja over dat manager gebeuren zal wel klopen.... LOL ( praat engels of we deleten je ) LOL .... je weet maar nooit met MS LOL......
nja, vandaag dus weer gebeld, blijkt dat die ''nederlander'' niks in de database heeft ingevoerd.. nu heeft een (Nederlands-talige-Belg!!) een e-mail gestuurt naar z`n supervisor en ik hoop dat ik nu WEL word terug gebeld..
Tja ik moest even wachten, maar wat maakt het uit als je een gratis game krijgt toegestuurd. Let's Play !!!! *) *) *)
He gast ze noteren genoeg maar het word door gesteurd naar de afdeling die het verzend. dus kan wat vertraging in zitten..( mischien wat meer zielen die ook XBL hebben aan geschaft meer dan verw8 ) Nou had ik van daag gebelt en weet je wat ze praten nu wel nederlands?!?!?!?!?!?!?! Ha LOL Omdat de nederlandse lijnen nu oficieel zijn mogen ze nu wel nederlands praten LOL.....!!! Ziet microsoft toch nog iets in nederland.... LOL Nu moet EA nog wat zien in LIVE...
Ik kreeg een mailtje met daarin het volgende antwoord op mijn vraag waar mijn MotoPG2 nou bleef: "there are some problems with the shipping of the games. I have read your mail, but am not sure what I can do about it. We will do our best to solve this problem." Hmmmzz, dat zal wel kerst worden ofzo?
maar ik wil engels blijven praten hehe, ik heb nog niks en nog niet terug gebeld, ik ga NOGMAALS BELLEN...
hey guys! kreeg vandaag een mail! nee geen e-mail, een echte mail weet je wel? Van "AKQA" namens microsoft/xbox denk ik.. dit stond er kort samen gevat in; ik moet emailen naar xbox-en@akga.com en zeggen welke 2 games ik wil (2 aangezien ik 2 friends upsignde met die actie..). Ben ik nu de enige die dit heeft gekregen? want ze mailen dit aangezien ik volgens hun geen reply heb gestuurd op hun bevestiging dat ik die 2 games wou (ofzo..).. check plaatje hieronder, "AKQA" ? maf ofniet.. zal MS een ander bedrijf hebben ingeschakeld om dit te mailen/regelen ofzo? hmm shit m'n adres staat er ook nog op, ah pech, ga nix weghalen, te lax:{, m'n adres staat ook vast wel bij mn profiel dus.. naja dat was et vroeg me gewoon ff af wie dit nogmeer heeft gekregen..
Dat ding heb ik ook gehad enkel mocht ik dan 4 games uitzoeken en had ik een Nederlandse brief. Erg vaag allemaal.
K heb er geeneen gehad, wel die e-mail opgestuurd... maar das alweer 1½ maand geleden... nog steeds niks ontvangen
Ik ontving vanochtend deze mail. Hi, We’re pleased to tell you that we’ve found your details on our promotions database. Your game will be with you soon! Keep an eye on www.xbox.com for future Xbox Live promotions! The Xbox Live Team Wat moet ik er verder nog van zeggen.