1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gratis Xbox live game?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door EricGOD, 7 jun 2003.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd, beter.. ik zou eigenlijk Ghost Recon krijgen.. maar die was er niet meer dus koos ik voor Midnighht Club 2.

    Als ik vanmiddag Ghost Recon krijg breekt WOIII uit, NU( WIL IK OOK MC2 ook!:mad: :D :+ }:] :+

    * let op: ik heb zo`n post bonnetje dat wil zeggen dat ze al aan de deur zijn geweest.
     
  2. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook motogp2 binnen gehad.
    Maar vandaag heb ik ook weer motogp2 ontvangen.
    Nu heb ik dus 2 keer motogp2 ontvangen, terwijl ik mezelf maar 1 keer heb aangemeld.
    Binnenkort verkrijgbaar op xboxworld 2 motogp2 spellen.
    Want ik had hem al gekocht, omdat het veel te lang duurde.
     
  3. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ze nu al aan de deur zijn geweest en er deed niemand open?? via wat gaat dat, ptg? dhl? ups? etc etc.. en iemand enig id of ze dan een briefje/mailtje achterlaten ofzo?
    zou me een bult gedoe schelen als ik dat wist:)
     
  4. KenVerburg

    KenVerburg Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen maandag is de TPG Post meneer langsgeweest. Ik was niet thuis, dus kon vandaag met het briefje dat achtergelaten was en een ID-bewijs het pakje met MotoGP2 ophalen. Hij is uit Engeland gekomen, maar er zit wel een Nederlandse 'bedankbrief' bij. Ikke = blij.
     
  5. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens vandaag mijn games ook gekregen.
    alleen wel de verkeerde?!
    ik had motogp2 en midnightclub2 gevraagd, en ipv mm2 kreeg ik mechassault.

    nu heb ik mechassault al eens gehad, en vond het spel zo saai (mijn mening he:)) dat ik het heb geruild voor ghost recon, dus daarom wil ik nu graag een ander:)

    iemand enig idee of ik hun de game kan laten ophalen en een andere (eventueel als ze mechassault op hadden) kan laten bezorgen?
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon bellen, met een beetje geluk mag je MA gewoon houden.

    het is trouwens MC2, niet MM2:)
     

Deel Deze Pagina