Niet slecht, gewoon balen.. Je kan moeilijk zeggen vanaf 12 juni geld het, en iedereen die voor die datum een live account neemt krijgt ook want anders zou het niet eerlijk zijn.. oh, en als je een paar weken te laat bent dat geeft ook niet, daar houden we wel rekening mee Voortaan eerst de regels en data lezen voordat je overhaast dingen gaat doen..
Ik heb net vanmidag bij Dixons een Xbox Live Starter Pakket gekocht (12 maanden) voor 30 euro. Dus als ik bij die site dus alles invul. (naam, email, plaats enz) en dat allemaal ook invul bij een nieuwe xbox life account (ik ga namenlijk een nieuwe maken) dan krijg ik dus die game toegestuurd? En weet iemand ook waneer je die game ongeveer krijgt of hoe lang het ongeveerd duurt? Iemand ervaring met deze actie?
weet iemand wanneer je het spel zou krijgen en wanneer je een mail moest sturen? t stond op de site maar hijs nu weg
vraag: is dit: FRS Live Kit anders dan: Bartsmit Live kit... rechts onder van pagina??? Of is het bij de frs gwoon duurder?
Maar bij sommige free record shops hebben ze nog steeds dat sc: pt- pakket, wel leuk als je hem nog niet hebt en anders kan je em vast wel aan iemand kwijt. Dat pakket is btw gewoon 30 euro *) (en staat dan vrolijk naast het starters-pakket van 60 euro )
Nja vriend van mij, waarvoor ik het heb opgegeven heeft 3 games binnengekregen. Ik niks Dat is ook de laatste keer dat ik iemand anders voor een actie inschrijf en het voor mezelf verneuk