1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Graveheart's Vertrek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Furies, 7 sep 2004.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Er zijn echter members die wel graveheart een beetje kennen en kunnen waarderen en respect hebben voor wat ie voor XBW gedaan heeft.
    En als die members Graveheart succes willen wensen dan moeten ze dat kunnen doen zonder voor slijmbal uitgemaakt te worden.

Als jij je daar niet in kan vinden post dan niet, jammer dat je niet een beetje respect op kan brengen voor iemand en voor je mede-members.

En nu graag weer iedereen on-topic..

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    niet posten hoeft natuurlijk niet, je mag toch wel je mening geven...
    echter niet op zo'n manier!

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    xboy007, jou mening is inmiddels ook wel duidelijk. Drie posts (een in een ander topic) lijkt me voorlopig wel eventjes genoeg.

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Graveheart heel jammer dat je weggaat. Ik vond altijd dat je alles goed deed!
    Ik hoop niet dat je vertrekt omdat je altijd zoveel over je heen krijgt want dat moet je gewoon van je afschudden (ookal is het moeilijk).

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Graaf, serieus.... jij was de beste! Dus kom snel terug , ok?

6. nielzo

nielzo Guest

_0/ _O_

Nou en het is mijn mening en hoe kan ik nou weten wat hij allemaal voor jullie heeft gedaan.

Nou graveheart, heeeeel erg bedankt |:-
    jammer dat je weg gaat hee :'-( :'-( :'-(

:confused:

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Graveheart was echt een goede mod, respect voor hem. Allen zette ik af en toe mijn vraagtekens bij zijn reacties op mensen die gothics bekritiseerden. Iets objectiever mocht wel, wat dat betreft. Maar goed, kut dat je weggaat als mod.

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Helemaal mee eens:D

Smerig Graveheart! 8)

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat sommige mensen in deze draad hun negatieve mening niet voor zich kunnen houden. Dit is een bedank-draad en als je hem graag nog even wilt bekritiseren dan doe je dat maar in een PM richting Graveheart zelf en niet in deze draad!

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Hé eend, toon eens wat respect voor iemand anders zijn mening :{

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2004
  11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je mening op een normale manier uitdrukken was misschien vriendelijker geweest. Soieso is je ondankbaarheid (of wat je het wilt noemen) niet erg gepast in een (soort van) afscheids thread. :{

Anywho, back on topic.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Veel succes in je verdere leven graveheart.

Maar eerlijk gezegd verwacht ik je wel snel weer terug als mod/admin.Jij en Darkwing zijn veruit de actievste mods([2k] en Ocrist worden ook steeds actiever in laatste tijd :9 ).Maar nu Darkwing ook al aangekonigd heeft om minder actief te zijn kan ik me best voorstellen dat het hier snel "uit de hand gaat lopen" omdat er gewoon te weinig actieve mods zijn.

Dus ik denk (dit is dus mijn meinig)dat jij je hier snel aan zult ergeren en ook wel binnekort weer terug komt _O_

13. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zag Graveheart altijd als een beer met kiespijn:)

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Leg mij is uit waar de mening is?Hij kent hem niet dus het boeit hem niet?Dat is wel een zeer uitgebreide mening die hij even met iedereen moet delen..

Ja grave+gothic jammer dat jullie weg gaan, veel goed werk verricht waaraan ik zal denken als ik jullie weer zie posten _O_

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post niet veel, maar lees wel alles.

Volgens mij beseffen mensen niet hoeveel tijd erin gaat in het onderhouden van een forum/website enzovoort. Dus als iemand er na lange dienst mee stopt mag je best respect hebben voor wat diegene heeft gedaan. Of hij nou wel of niet altijd de juiste beslissingen heeft genomen dingt daar niets aan af. Hij heeft er heel veel energie in gestopt en daarom verdient iemand hier respect.

Succes Grave.

16. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe ziek kun je zijn? :{
    Ooit was er een grote kritiek thread voor Graveheart, en Graveheart kon dat makkelijk oplossen.
    Graveheart houde het forum keurig.
    Zo, nu ben je stil?

17. xboy007

xboy007 Guest

volgens mij heb je 305 posts hoor.

en graveheart, veel plezier, waar ga je eigenlijk heen?

18. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij Lol trappen in z'n hele leven. 8)

19. xboy007

xboy007 Guest

hij gaat toch op vakantie??

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    hou je mond aub fftjes, je bent niet grappig...
    en nielzo, jij ook niet

*vraagt zich wel af wat grave gaat doen nu hij The Force van Modworld heeft verlaten...

Deel Deze Pagina