1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Green Day: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Punk ROCK zul je bedoelen. O-) Green Day maakt geen punk, want dat is toch wel iets 'harder'. Maar anyway, ik ben er wel benieuwd naar inderdaad. Hoop dat ze veel oudere nummers erin gooien. Die zijn bijna stuk voor stuk héél erg catchy waardoor je er heel de dag mee in je hoofd zit.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het heeft niks met uitmelken te maken. :9 Als ze nou 3 remakes hadden gemaakt van Rock Band 1 dan zeg ik ja, dat is uitmelken. Maar ze komen gewoon met nieuwe songs, waar veel vraag naar is.

Dus je hebt gewoon totaal geen punt gemaakt met die post. :+

Lol, oke. :+ Wist geeneens dat er een verschil tussen zat. :9

Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, er moet persee Boulevard Of Broken Dreams. Epic nummer + die heb ik op de Basisschool nog nagedaan voor een playback show. :+

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb zelf niets tegen zowel GH als RB, maar het is wel typisch.

Mensen die aanhanger zijn van Rockband klaagden altijd dat GH met dingen als Aerosmith en Metallica kwam.

Veel van die aanhangers zullen nu wel op internet gaan klagen en zich belazerd voelen

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de haat ten opzichte van het uitmelken van de Guitar Hero/Rock Band games niet.
    Je hoeft niet elke game van dit genre te kopen hoor. Er zijn genoeg fans van Green Day die bijvoorbeeld The Beatles niet leuk vinden en andersom ook.
    Daarbij is het gewoon een game met nieuwe nummers. Jullie vinden het DLC toch ook geen uitmelken? Je kan dit in principe gewoon zien als een soort DLC op een disc.

Zelf hoop ik dat er ooit nog eens een complete metal Rock Band of Guitar Hero uit komt. Green Day is ook wel een leuke band, maar deze laat ik (voorlopig) nog even in de winkel liggen. :)

6. sammie

sammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Green Day is inderdaad iets meer punkrock dan punk.
    Dat even terzijde, Green Day is wel een logische keuze, het is een band die geaccepteerd word door een hele grote doelgroep, een andere doelgroep dan ACDC of Aerosmith of The Beatles (ouwe lullen muziek xD).

Vraag me wel af of het niet te makkelijk wordt voor de gitaar en bas, punk rock staat niet bekend om hoge moeilijkheidsgraad/solo's.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat dit mijn eerste Rock Band ervaring ga worden, ik kan me er gelukkig nog een tijdje op voorbereiden, maar Greenday betekend gewoon 'Moet kopen'. Persoonlijk weet ik wel dat ik de gameplay allang betaald heb (Vrijwel alle Guitar Hero's wel een keer gehad op de Wii/360), dus nu lap ik gewoon elke keer €40,- voor een nieuwe playlist.

Zoals ik vast en zeker al eerder gezegd heb zou ik alle GH/RB games van Greenday, RHCP, The Offspring en Nickelback gewoon kopen. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n punk/rock type ben, maar de muziek gewoon awesome vind.

Ik geloof dat de zanger van Nickelback ooit gezegd heeft dat kiddo's moeten stoppen met Guitar Hero spelen en een echte gitaar moeten pakken? Ik neem dus aan dat er nooit een Rock Band: Nickelback komt :mad:.

8. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah dit word leuk!:)
    Ben een fan van het oudere werk van Green Day, lekkere puberachtige punk/pop.

Hoop in ieder geval op When i come around en The Grouch:)

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind het logisch dat mensen zo reageren hoor.
    Ze hadden gerust 1 of 2 albums als dlc uitkunnen brengen, maar een hele game van deze band is gewoon vreemd.

U2 had ik al langer verwacht, Rolling Stones, maar Green Day???
    Ik weet nu al zeker dat de verkoop van deze game dramatisch zal zijn.

Ik ken die hele band ook niet moet ik eerlijk zeggen, dus ik heb ff op itunes geluisterd. Ieder zn smaak maar ik vind t echt helemaal niks (dat is zeer zacht uitgedrukt).

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je weet volgens mij niet hoe populair Green Day is. Green Day is echt voor een hele grote doelgroep.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat dit populair is nee ;) (sorry).

Maar ik zag een album op dlc van Greenday, dus begrijp ik nu goed dat er gewoon dlc uitkomt en dus geen aparte rock band van deze groep of heb ik t verkeerd gezien?

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Tis ROCK BAND Green Day..

Wat verwacht je? een shooter?:emo:

als je het uitgemolken vind, dan ga je niet kijken of het je interesseert, want dat doet het dan niet.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb niks tegen uitmelken hoor, je kan toch niet zeggen dat het niet uitgemolken wordt? Kijk jullie ook reageren op mij, haha 8)

En die 2e zin slaat ook nergens op.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Gast, wat wil je nou? Je vindt het uitgemolken, je houdt niet van de muziek van Green Day en toch kom je in dit topic terwijl je al weet dat je het niks vindt en mensen op hun tenen trapt? :emo: Geef gewoon toe dat je een discussie over het uitmelken van dit genre wil, dan kunnen we weer verder...

Het kan kloppen dat de markt inderdaad (tijdelijk) verzadigd raakt, maar ze kiezen niet voor niets specifiek voor Green Day met een specifieke doelgroep/fanbase. Daar stellen ze hun productiekosten en verwachtingen ook wel op in, omdat het niet iedereen aan zal spreken. Het zal meer een product worden voor de echte fans, net zoals The Beatles: Rock Band, en voor hen is het verre van uitmelken. Sowieso dom om nu al te zeggen dat Rock Band: Green Day het zoveelste product wordt dat onder 'uitmelking' valt. Er is nog fucking niks bekend over de game!

Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb nooit gezegd dat ik niet van de muziek van Green Day hou?
    Jullie zijn degene die hier een discussie van maken hoor, ik voel me verplicht om te reageren als jullie op mij reageren.

[yt]n_uEUWgovSw[/yt]

Top nummer, en kent volgens mij iedereen wel? :)
    Reageer gewoon niet op mij, dan heb je er ook geen last van.

Dus:

Niet op mij reageren vanaf hier a.u.b :)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Moet toch op je reageren, want wat een bout nummer is dat.. vreselijk :+

Ik koop deze versie echt alleen maar als ze oude shit erop zetten!

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dan ga ik maar niks quoten van pagina 2 van dit topic en imo betere, oudere nummers van Green Day posten. :b: Zoals de hel die Panic Song of Platypus I Hate You moeten zijn in een game als Rock Band.

Of één van m'n favorieten van vroegah om in de stemming te komen:

Edit: Ook wel benieuwd hoe ze het zinnetje "dickhead, fuckface, cock-smoking motherfucking asshole, dirty twat, waste of semen, I hope you die" zouden gaan verwerken in Rock Band. :+ Dat nummer komt er dus al in ieder geval NIET in. :9

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dookie <3

Geweldig album!

Ik vind Green Day nu echt vreselijk geworden.

Maar dat album is echt zo :thumbs:

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zolang American Idiot ooit nog verkrijgbaar komt voor het RB platform vind ik t allemaal goed. Die drums zijn zooo sex. :eek:

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat nieuwe info voor deze game?:)

Deel Deze Pagina