1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Green Day: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had trouwens een vraag, want ik heb nu al een gevoel dat Green Day: Rock Band niet op de release hier gaat komen in de winkels, is er een winkel/webshop die het eigenlijk levert op 8 Juni?, ik zou eigenlijk graag deze game gelijk op de release willen spelen.

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De releasedatum voor Europa is jammer genoeg 11 Juni dus ik ben bang dat je hem op 8 Juni nog niet kan spelen. Of je moet natuurlijk een winkel hebben die hem voor de release verkoopt, wat best mogelijk is aangezien het een kleine release is. Ik ga hem zelf denk ik bij YourGameZone bestellen aangezien hij daar maar € 42,99 kost. :D

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ahhh ik moet deze hebben. Welcome to paradise is zo'n perfecte track om te laten zien hoe uitdagend Green Day kan zijn op drums. :)

Het eerste wat ik ga doen is gewoon heel American Idiot uitspelen. Zoveel herinneringen aan dat album, ook echt het eerste rock album die ik goed vond. :+ Ik heb soms ook het gevoel alsof ik de enige ben van m'n leeftijd die Green Day goed vind, tenminste als jongen. 8) Maarja, jeugdsentiment voor mij. :)

Jep ik ga 'm maar eens bestellen.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind Green Day echt flink bout :+
    Maar Dookie is legendarisch _O_

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb hem toch maar gereserveerd op Bol.com, want ik vertrouw de winkels hier maar niet, want de vorige keer met LEGO Rock Band was hij ook nergens te koop bij de release :+

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    American Idiot: Meh
    21st Century Breakdown: Meh
    (Bijna) alles daarvoor: _O_

Alleen lijken sommige nummers uit 21st CB mij 'technisch' (het blijft een plastic gitaar) leuker om te spelen. Maarja, /care, heb hier al een Strat staan, waarom dan Guitar Hero kopen:+

Laatst bewerkt: 31 mei 2010
  7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Noemden je dit nou Guitar Hero? shame on you! :+

Lol stuur ik Bartsmit een email van of hun Green Day: Rock Band ook krijgen, krijg ik een heel ander antwoord:

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Oh noes!:+

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb hem eindelijk binnen, echt een tof spel ^_^.

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was van plan hem gisteren bij de MM Arena te halen maar daar hadden ze alleen de Wii versie. :mad: Straks maar even bij de Bart Smit in de stad kijken en anders word het morgen. :)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb bij Yourgamezone besteld, nog niks binnen helaas.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, wij willen hem hier eigenlijk toch ook wel hebben. Ben geen grote Green Day fan, vond hun optreden op Pinkpop eerder lachwekkend dan indrukwekkend, maar het is en blijft toch een Rock Band game en daar heb ik nou eenmaal een zwak voor.... :+

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ligt ook compleet aan je smaak.

Trouwens als je van plan was hier 1000 gamerscore op te halen wie dan ook :+
    Glhf!

[yt]51BKtVKW1FY[/yt]

dit moet je namelijk 100%en op 100% speed.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hahaha! Wie zei ook alweer dat Rock Band makkelijker dan Guitar Hero was? 8)

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het Green Day: Rock Band sinds vrijdag binnen en hij is best wel vet. Bij lange na niet zo goed als The Beatles, maar zeker erg tof. Vooral de animaties zijn echt super!

Ben inderdaad ok bang dat bovenstaande achievement niet door mij gehaald gaat worden :p

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja balls! Ik heb m nog steeds niet. 3 weken geleden besteld. =\

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Goh wie had dat gedacht. Een paar weken terug op Pinkpop mocht ik Green Day live aanschouwen en ik vond het de grootste commerciele troep die ik ooit had gezien. Het concert ook niet helemaal afgekeken (ook vanwege het slechte weer).

Toch, omdat het Rock Band is en de demo best aangenaam was besloten de game te halen en wat blijkt? Ik vermaak mij er prima mee. Ik ben de band zelfs een beetje gaan waarderen na het uitspelen van deze game. Zo zie je schijnbaar maar weer hoe vreemd het kan lopen. De stelling dat "niet fans" deze game moeten laten liggen gaat dus niet altijd op. :+

Ik vind de 2e show het festival stage (Milton Keynes) is echt de mooiste Rock Band locatie die ik ooit heb gezien en deze mag zo 1 op 1 gekopieerd worden voor in Rock Band 3. Die hele stage ademt meer sfeer uit dan heel Rock Band 2. Ook vind ik de animaties van de bandleden echt van een bizar hoog niveau.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik heb net een berichtje dat ik m morgen krijg. 2 weken te laat volgens mij. :9 Naja, niet dat ik er met smart op zat te wachten, maar toch, ik heb wel weer eens zin om lekker op de drums te raggen!

Deel Deze Pagina