1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Green mile ruil thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door shd, 14 dec 2003.

1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motiveer dan waarom iets niet kan dan valt het te begrijpen.

zoals:maar daar hebben we op het moment niet de mankracht voor om te realiseren en daar ga ik dan nu dus ook nog niet over beginnen

Waarom verontwaardigd er wordt een idee geopperd meer niet, en een idee kun je verder uitwerken tot perfectie.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik bedoelde daarmee meer dat er op zich wel oplossingen zijn voor eventuele problemen bij dealtjes, maar dat dat zou liggen in een groot te bouwen systeem (ala E-Bay oid) en we daar gewoon de mankracht niet voor hebben op het moment.

Ikzelf zie geen heil in het grotendeels blokkeren of zelfs 'anders indelen' van mensen w.b. X-Bazar. Een tussenweg zou misschien bedacht kunnen worden, maar er is nog niks in me opgekomen.

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt een basis misschien heeft er iemand een aanvullende gedachte die niet te veel inzet vraagt.
    Ik zat niet te denken aan ingewikkelde dingen alleen maar een bazar thread in de green mile die dus voor de oud leden te gebruiken is.

Maar als er in de toekomst iets nieuws zit aan te komen dan is dat het afwachten waard.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Één thread in de Green Mile? Er zijn zoveel mensen die toegang hebben tot de Green Mile, en zóveel mensen die normaal alleen op X-Bazar komen die dat óók hebben, dat dat echt een bende zou worden :) Het X-Bazar forum zelf is al enorm druk... :)

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is een Sub-Forum dan een beter idee. Je houdt de huidige X-bazar maar doet een subforum er bij die dus een soort Green-Mile regeling heeft qua het binnenlaten van members. Zo hou je het dus voor iedereen open maar heb je toch een select gedeelte met mensen die je kan vertrouwen.

Dit gedeelte kan je dan ook bijvoorbeeld wat strengere regels hanteren, zodat dit overzichtelijk kan blijven. Als ze zich hier niet aan houden kan je dan een X-bazaar waarschuwing geven en bij de 2e een uitsluiting van het selecte gedeelte van de X-bazar.

Met dit systeem hou je het voor iedereen open maar heb je toch een gedeelte wat betrouwbaarder is.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, die afscheiding vind ík fout. (niet dat ik echt iets te zeggen heb, maar vooralsnog reageert er niemand anders ;))

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het kader van overzichtelijkheid?
    (en ik denk dat ze heus nog wel naar jou argumentatie luisteren omdat je toch veel voor xbw heb betekend of niet?:))

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee de afscheiding is fout omdat je daarmee mensen discrimineert. Simpelweg omdat je (bedoel ik niemand specifiek mee) zélf al een redelijk bekend persoon op XBW bent betekent niet dat je dan gemakzuchtig kan/mag worden. Betrouwbaarheid in deals kan je zelf ook vergroten door een aantal voorzorgsmaatregelen te nemen.

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je helemaal gelijk hebt, :)

je moet risico nemen, ik heb ook wel s aangetekend verzonden, maar dat is veel te duur.

gewoon niets veranderen, en dat van die zwarte lijt zou idd. wel doorgevoerd kunnen worden. maar dan moeten er wel deelnemers zijn. :)

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen op dit forum die vooral handelen op X-Bazar voor nieuwe spellen en niet zo'n grote interesse in de andere forums hebben, zulke menesen zouden dan ook niet erop kunnen, er zijn genoeg mensen die nog minder dan 10 posts hebben maar al meer dan 20 deals hebben op X-BAzar

11. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het hoeft niet perse met het aantal posts bepaald te worden, het kan ook net als bij de GM bepaald worden met het aantal dagen dat je al als member bent geregistreerd op het xbw forum.

Deel Deze Pagina