1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Green Screen of Death

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 27 nov 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is je vergeven hoor;) , natuurlijk zal het bij de retail Xbox ook wel voorkomen, persoonlijk heb ik het scherm nog nooit gezien.

2. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht... nee, het kan namelijk helemaal niet voorkomen. Zodra er een error in de executable wordt gevonden op een retail is er namelijk ALTIJD sprake van een read error/damaged disc of dirty disc om de simpele reden dat niemand spellen in de winkel ligt waar de executable niet van werkt en aangezien ALLE xboxen dezelfde configuratie hebben is het ook niet zo dat die op de ene wel en op de andere niet werkt. Kortom op de retail box krijg je ALTIJD de dirty/damaged disc melding.

Als je die niet krijgt dan is dat omdat de game al volledig geladen is (m.a.w. je bent aan het spelen) en er dan een fout wordt aangetroffen. Maar dan is dat uberhaupt geen fout in de launcher meer. En zelfs als er dan nog een fout aangetroffen zou worden dan zal ook de xbox, net als andere consoles gewoon keihard hangen of restarten. Een retail box heeft namelijk gewoon GEEN debug functionaliteiten, er is absoluut geen enkele reden om deze op de retail xbox te zetten.

Je kan het nog zo hard roepen, maar dat maakt het nog niet waar.

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg op me normale xbox een groen scherm met in een aantal talen dat ik de repair service moest bellen dat heb ik gedaan en nu heb ik dus een andere gekregen

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wij hebben in de winkel waar ik werk (Dixons) demomodellen staan van alle drie de consoles, die dus continu draaien tijdens winkeluren, en tot nu toe is alleen de GameCube ooit vastgelopen. Spontaan, toen ie in de kast stond, en een demo van Fifa 2003 aan het draaien was! Whoppa, in een keer een zwart scherm met een of andere vage foutmelding.

Dus de Xbox is niet de enige die vastlopers heeft, ze komen op alledrie de consoles ongetwijfeld voor, maar gelukkig zijn ze vrij zeldzaam.

5. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL... dit is dus echt wel van de debug kit... dat weet ik echt zeker. Hoef je dus ook niet raar van op te kijken, zelfde als je een superbeta van Windows installeert en ie vastloopt :r

Deel Deze Pagina